Legale Scootermeeting 12 Juni in Best

Status
Not open for further replies.
Als ik vervoer kan regelen dan ben ik misschien ook aanwezig. Tot dan eerst alles maar eens terug krijgen van 3br, scoot in elkaar zetten en afstellen :)

Aerox for life said:
Als ik vervoer kan regelen dan ben ik misschien ook aanwezig. Tot dan eerst alles maar eens terug krijgen van 3br, scoot in elkaar zetten en afstellen :)

dan mag je Best:P opschieten;)

100% zeker aanwezig:)

Ik hoop op deze meeting me project voor het eerst te vertonen.

Nog wel onwijs veel werk te doen.

Maar vervoer is iig al geregeld :)

Gr Toko

ik heb een opmerking
er wordt gezecht dat er niet gesleuteld mocht worden.
waarom zouden er dan monteurs zijn???

1.3 Sleutelen aan motorische delen van een brommer/scooter is niet toegelaten.

1.6 Helpers en/of monteurs mogen niet op de startplaats aanwezig zijn, wel in het gesloten park.

maar ik ben er wel

Burning Fly, er kan ook gesleuteld moeten worden aan bandenspanning, vering, stuuruitslag, kapwerk, etc, etc, etc, ;)

Misschien dat daarvoor wel monteurs aanwezig mogen zijn.
Daarbij, bij mijn weten hebben sommige zelfs nog een monteur nodig om hun benzine tank te laten vullen, anders zijn ze snel uitgereden ;)

burning fly said:
ik heb een opmerking
er wordt gezecht dat er niet gesleuteld mocht worden.
waarom zouden er dan monteurs zijn???

1.3 Sleutelen aan motorische delen van een brommer/scooter is niet toegelaten.
1.6 Helpers en/of monteurs mogen niet op de startplaats aanwezig zijn, wel in het gesloten park.
Zoals al gezegd is dit ter verkoming dat mensen hele motorblokken uit elkaar gaan halen... Maar sleutelen zal gewoon "gedoogd" worden zolang er geen schadelijke stoffen (benzine, olie, koelvloeistof, enz) kunnen lekken.

niet sleutelen vind ik wel een beetje vreemd.... als je hok nou giga overtoeren maakt, heb je dus gewoon pech ? :)

En als je dan werkt op een mileu mat dan komen er toch geen schadelijke stoffen in de grond...

kben dr ook :) wat andere mensen al zeiden, n keer niet zo ver weg in et noorden ofzo :P maar wat dichterbij voor mij kan ik er nu met de scooter heen :D
dus k ben dr, tevens mn eerste meeting :$ ondanks dat ik nog niet helemaal weet wat ik er van kan verwachten

JasperdB said:
niet sleutelen vind ik wel een beetje vreemd.... als je hok nou giga overtoeren maakt, heb je dus gewoon pech ? :)

best knap, dat jouw scooter olie/benzine/vloeistoffen lekt, bij het wisselen van rollen..... :X

Ik las dat je mocht kiezen tegen wie je wilt rijden?

Maar ik snap toch niet helemaal hoe dat nu zit.
Want ik neem dat het een competitie is?
De gene die de snelste tijden hebben gaan door?
Wordt er dan omgeroepen wie er nog moeten rijden?

Ik hoop dat je dit ff iets duidelijker kunt maken :D

Status
Not open for further replies.
Back