This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Legale Scootermeeting 12 Juni in Best

Status
Not open for further replies.
Kan er een foto van de locatie worden geplaatst, en dan met name van het wegdek?

Als er een mooi stukje asfalt ligt dan ben ik ook zeker van de partij, eindelijk is er eens iets dicht in de buurt!

Thunder-rox said:
Ik las dat je mocht kiezen tegen wie je wilt rijden?

Maar ik snap toch niet helemaal hoe dat nu zit.
Want ik neem dat het een competitie is?
De gene die de snelste tijden hebben gaan door?
Wordt er dan omgeroepen wie er nog moeten rijden?
Nee dat is alleen bij jubbega voor zover ik weet. Het gaat er gewoon om dat je mensen uit kunt dagen die een beetje partij voor je zijn en dan kijken wie het snelste is. Dus geen tijdmeting en geen "snelste gaat door" competitie.

Joël said:
Kan er een foto van de locatie worden geplaatst, en dan met name van het wegdek?
Als er een mooi stukje asfalt ligt dan ben ik ook zeker van de partij, eindelijk is er eens iets dicht in de buurt!
Ik was van plan om dat dalijk na school te doen. Maar er ligt zeker goed asfalt, is namelijk 2 jaar geleden aangelegd en er rijden bijna nooit auto's...

Last edited:
het is de bedoeling dat er gewoon vrij gesprint wordt... hoef je dan toch ook geen inschrijvingen te regelen?

Ik kan echt de website niet openen... is het aub mogelijk de info hier te plaatsen?
Hij geeft enkel een witte pagina

Razma said:
Ik kan echt de website niet openen... is het aub mogelijk de info hier te plaatsen?
Hij geeft enkel een witte pagina

gebruik jij mss firefox als browser?
onder firefox kan ik het ook niet zien, via internet explorer wel.

Rick Coppens said:
ik heb wel zin om hier naar toe te komen
alleen moet nog ff vervoer zien te regelen erwin???

Bedoel je mij , ik moet nog even kijke hoe we het vervoer regelen iig.

Razma said:
het is de bedoeling dat er gewoon vrij gesprint wordt... hoef je dan toch ook geen inschrijvingen te regelen?

Geen tijdmeting/ competitie? Jammer...

Omdat het de eerste keer is hebben we nog niet echt een budget. Maar als dit jaar goed verloopt kunnen we volgend jaar hopelijk wel een competitie of in ieder geval tijdsmeting erbij doen...
Houd het dus netjes dan is het volgend jaar alleen maar mooier

Verder heb ik toch foto's kunnen maken, hiervan staat ondertussen een link in de eerste post... :#

Volgens mij ben jij nog steeds de enige bij wie de site het niet doet Inne. Ik vrees dat het toch aan je computer ligt :X

Last edited:
Ziet er goed uit! Hopelijk is dan wel het gras gemaaid, dan kunnen de partytents opgezet worden, kan nu ook wel, alleen zit je met je kont in het hoge gras

Dennis

Status
Not open for further replies.