This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Legale Scootermeeting 12 Juni in Best

Status
Not open for further replies.

van mij ook :|

AdiozZz

Marco_v_W said:
zal zometeen is meten als ik naar de zaak ga

maar epc heeft dacht ik dezelfde bank en daar paste die niet op ?

ik weet het goedgemaakt joel, neem wel een zaag mee :X

Daar ging ie helaas net niet op nee... scheelde volgens mij niet veel meer dan 10 cm...
:'(

Misschien zijn er vrijwillers die het voorwiel vast willen houden?

Hoe regel je zowiezo de afstand voorwiel tot hart achteras op een Tovami 200? Ik zie nergens een wormwiel oid zitten?

Je schuift gewoon het voorste/smalle frame in 2 kokers die aan het frame van de rol zitten.
En dan zet je hem vast met 2 bouten.

Joël said:
Daar ging ie helaas net niet op nee... scheelde volgens mij niet veel meer dan 10 cm...
:'(
Kan je het niet effe op een scooter bouwen daar?? Anders wil ik best een oplossing zoeken o.i.d. voor een bankmogelijkheid... Er is vast wel een oplossing, desnoods houden 4 man het vast ofzo... :X

Owja, Inne die hele mooie stand die jullie nu op de "voorpagina" van t forum hebben staan, nemen jullie die ook mee?
Zou wel rlx zijn in iedergeval +ralf+
Kan je naast Anthony staan :W

Wordt een goed tof dagje denk ik zo, ik ben er zonder scooter (alweer ja) hopelijk gaat er nog iemand mee met mij, anders moet ik alleen rondlopen :X

Wat een onzin Jasper, als je wil rijden, moet je betalen, klaar! Zie het zo, er zijn mensen met 2 scooters die een groep van 15 man meenemen. Met jouw 'oplossing' kan er dan dus 17 man sprinten voor 20 euro, plus het feit dat er ' debielen ' op de sprintbaan gaan rijden, die niets met scooters te maken hebben, niet weten hoe het startsysteem werkt, maar even tof gaan doen op de scooter van een maatje. Daarnaast loopt de organisatie een hele hoop inkomsten mis, omdat je mensen zal krijgen die met 1 scooter komen ipv 2 omdat ze toch wel mogen sprinten. Dus je argumentatie vind ik echt nergens op slaan.

Status
Not open for further replies.