This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Legale Scootermeeting 12 Juni in Best

Status
Not open for further replies.
GROSSIE said:
whoola ik zweer je ik mag niet van allah

Ja, maar titus als je dat tegen je baas zegt, zegt hij waarschijnlijk" AAH, Ik geef jouw eentje". En dan zien we je helemaal niet op Best verschijnen :X

Dennis

Laatste nieuws;
Frietkiet hanteerd rlxe prijzen; €1,50 friet met
€ 1,20 del/kroket enzo
drank, euh bennik vergeten:$ maar was ook wel dik cheepo
je hoeft zondag morgen dus niet te ontbijten, dan doe je t laatse werk aan je scoot maar eten doe je bij ons maar

ff een tip voor de organisatie. Als mensen 10 euro voor het sprinten moeten betalen, deel dan ook bandjes uit, of stempels oid. In ieder geval iets waardoor het niet mogelijk is dat bijvoorbeeld 3 verschillende rijders met 1 scooter kunnen sprinten voor 10 euro.

nee ik vind juist dat je geld moet betalen voor een scooter om te sprinten... niet voor een persoon !

ik vind het bv ook leuk om vrienden van me een sprintje te laten trekken op mijn scooter, dat kan anders nooit op officiele sprints, daarvoor zijn juist dit soort meetings leuk voor tog ?

idd beter maak je iets voor op de scooter ipv persoon..
als je de scooter goedkeurt moet het zo zijn dat de rijder ipc niet uitmaakt.

Marcel said:
idd beter maak je iets voor op de scooter ipv persoon..
als je de scooter goedkeurt moet het zo zijn dat de rijder ipc niet uitmaakt.

precies !

geef een goedkeurings sticker ofzo voor een scooter die is goedgekeurd om te sprinten... dan maakt het tog verder voor de organisatie niet uit wie er op die scooter rijd ? of zie ik dat nou helemaal verkeerd ?

Neo105 said:
Ik kom zelf met me NRG en me motor, voor de fun-sprints, en neem ook wat maten mee

dat wordt nog wel leuk denk

en heb geen zin om alles door te lezen maar is een bank nu 100% geregelt ?

AdiozZz

Jaja de testbank komt dus iig MBV hebben we gefaxt en XSH is gepmt. Dus een testbank komt er nou sowieso komt alles inderdaad toch nog goed!

Vet eindelijk is een keertje me vermogen gaan meten*D

Wat worden de prijzen per runs?

Enne beter idd 10 euro per scooter, ik wil ook maybe wel iemand anders laten rijden en dat zou dus anders beetje duur worden:|

Status
Not open for further replies.