This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Legale meeting Oisterwijk

Status
Not open for further replies.

Nylez

Ziploos
De meeting is dus legaal.
Heb net vergunning binnen gekregen heerlijk!!
Iemand met space voor foto's vergunning stuur me pm oid.

14 maart 2004
Het evenement begint om 12:00
En eindigt om 18:00
Ps: inschrijven voor de sprints is eenmalig.
Je betaald dan ws een bedrag van rond de 2.50 euro ( ivm dranghekken die wij ook moeten betalen )

http://www.meetingteam.nl/owijk/meeting.jpg[/url]

Voorlopige indeling.
Scooters kunnen boven bij de stoep staan wel in het zand ( net als vorig jaar) is nu ondertussen al gras geworden.
Aan de overkant bij het spoor kan je alleen staan zonder scooter dus voor de mensen die geen scooter etc bij hebben.
Het is absoluut verboden om over de weg te lopen tot waar het afgezet is. Bij de uitloop komt gewoon lint omdat daar toch niet iedereen zal gaan staan. Helemaal rechts bij het begin van de dranghekken willen we de weg af zetten.
Er komen 2 mensen te staan van onze crew om te kijken of elke scooter die op ''het circuit'' wel goedgekeurd is.
Je kan rechts en links bij de stoep ''blauw gekleurd gedeelte''
Erop rijden en vervolgens in het gras gaan staan.
Gelieve de stoep zo veel mogelijk vrij te houden

De nieuwe asvalt weg met de eerte vette burn erop.
Heerlijke weg word het dat zal het probleem ook niet zijn

Heeft iemand nog iedeeen over de indeling of iets anders?
PM ME WE KUNNEN WEL HULP GEBRUIKEN.

Site Meeting Team Oisterwijk
www.meetingteam.nl

Ps: ZEG HIER GEWOON OF JE KOMT OF NIET zodat het niet zo onoverzichelijke pagina word als de vorige. alvast bedankt

***UPDATE***

- Langs friet tent gegaan ( krijg het binnen 5 dagen te horen of ze komen) zo niet heeft iemand hier een leuke aanbieding?

- Testbank geregeld met Razma en een hele spot op de meeting vrijgehouden voor st.net crew :W

- Inschrijf formulier voor sprints thanks to razma ( MOET MINIMAAL 17 JAAR ZIJN OM MEE TE MOGEN SPRINTEN )

- Bezig met posters maken die we vervolgens via st.net willen versprijden zodat ze door heel nl hangen.

- Disco en dj geregeld. Dit keer heel andere muziek als vorige keer. We hebben ook trust geregeld voor over de start en over de finisch.

- Bezig met site om alvast in te schrijven voor de sprints.
Kan iemand mij hier misschien bij helpen?

plaats al je tips hier EN GA NIET OFFTOPIC GRAAG
***UPDATE***

Last edited:
Typhoon125cc komt ook die kant op...

Hopelijk nu wat minder overlopende kinderen tijdens de sprints en kansloze kereltjes die amper met hun voeten aan de grond kunnen

Originally posted by TP Erik Aerox R
ik ben der ook met mijn Speed Rox samen met de 5th Tuning clan

erik kom kom ook ws alleen nog ff vervoer regelen maar komt denkw el goed eindelijk gaan we meeten :#:#

Originally posted by Karoshi
Typhoon125cc komt ook die kant op...

Hopelijk nu wat minder overlopende kinderen tijdens de sprints en kansloze kereltjes die amper met hun voeten aan de grond kunnen

Zal ik dan maar thuis blijven?

Status
Not open for further replies.