This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Legale meeting harenkarspel & Wieringermeer 31-08 & 14-09

heb me er wel vermaakt vndaag, maar wat onveilig. Ik had verwacht dat het wat minder veilig is als sbo en de frische sprints, maar zo erg

allemaal achtelijke sjonnies die met hun 13 pk blaasbeesten langs je heen komen zetten wat maar weer een paar cm scheelt e.d.
had verwacht dat er alleen op het "sprint" sprint stuk mocht gereden worden mja hele terrein werd bezet door mafkezen die overal knalde.

mja iig vermaakt dus en 3e prijs @ costum show dus kan weer een beker de vitrine in
 


x2

iedereen reed constant over het hele terrein.
(terwijl er was aangegeven dat daar zo streng op gecontroleerd zou worden?)
ben ook minstens 6 keer bijna aangereden door zo'n mafkees op een 125cc crosser8P
 
allemaal achtelijke sjonnies die met hun 13 pk blaasbeesten langs je heen komen zetten wat maar weer een paar cm scheelt e.d.
had verwacht dat er alleen op het "sprint" sprint stuk mocht gereden worden mja hele terrein werd bezet door mafkezen die overal knalde.



x3!!!!

Slechtste meeting ooit! Het kon gewoon niet erger en minder veilig!! Ik verschiet ervan dat er geen ongevallen zijn gebeurt...
 
Dat is toch algemeen bekend?

Als die meetings in de kop van noord-holland zijn drama!, en al helemaal als scooterpower hun naam eraan hangt....
 
Alles waar scooter-power hun naam aan hangt is drama in mijn ogen. Deze meeting ook, maja had niet anders verwacht eigenlijk.
 
dit was men 1ste en laatste keer dat ik naar zo een scooter-power meeting ga!
echt rampzalig gewoon!

geef mij maar de Belgische meetings!! niet veel op aan te merken vind ik

(uitgezonderd SBO)
 
heerlijk om te lezen dat al die goede woorden vooraf zijn werk hebben gedaan :+

als het maar gezellig was he heren
 
ik ben er ook geweerst gister in harenkaspel wel 2e geworden in de customshow met mijn streetmagic
ik mocht nieteens de sprintbaan op omdat ik geen handschoenen aan had
wand veiligheid voor alles zij die jongen hehe
en ik was even iets aan het aanpassen aan mijn scooter naast mijn auto toen werd ik ook al een paar x bijna aangereden niet normaal eigenlijk
op speelmansplaten in zeelang werd je gaskabel nog doorgeknipt als je op het terein zelf ree
voor dit soort meetings een goede regel!!
 
Zoo was zeker zware dag was die nacht naar masters of hardcore geweest daarna meteen door naar Harenkarspel.
Was een leuke ouwehoer meeting.
Veiligheid op demobaan was goed. Alleen in het rennerskwartier was de veiligheid minder iedereen zonder helm hard langsrijden lekker lomp en onbenullig.
Aan het einde van de dag Scooter op de testbank gezet en 23 Pks gebankt.

Mooie 1e prijs voor hoogste vermogen van de dag.

Iemand nog foto's filmpjes van mijn scooter(rode aerox frame)?
Alvast bedankt