:X:X:X:X
t-shirt... korte broek.... :+
Zonde dat het nou niet eens serieus aangepakt word.
....nu volg ik je echt niet meer, je had toch 23,7 a 24 pk:S
Nu ineens 22?
Ja klopt 22 Scooter-power zei dat me ontsteking niet lekker was maarja als ik bij xsh ben geweest zullen we zien wat er aan de hand is.
En die hekken vroegen ze ook al aan ons hehe.
Die met dat rode frame ben ik heb paar keer gereden met trui was alleen zo warm dus toen in t-shirt gereden maar er waren ook zat sukkels die zonder helm reden als debielen.
mooie meeting.
Niet zeuren verder.
Tis nu eenmaal poldermeeting geen sbo reglementen,maargoed als je sbo wilt rijden kom dan gewoon niet.
T shirts,waarom niet,de baan was een demo baan.geen officiele sprints.
Doe je naar school tog ook gewoon,en dat is veel gevaarlijker
Opzich was de meeting egt wel oke hoor. Het was allemaal nog best leuk geregeld en je kunt beter een iets mindere meeting hebben als helemaal geen toch?
@ Don ze zijn er nu druk mee bezig om in samenwerking met Stichting Brommersprint een vergunning te krijgen om ook een professionele sprint te kunnen organiseren!
....nu volg ik je echt niet meer, je had toch 23,7 a 24 pk:S
Nu ineens 22?
noujadaar zulle meningen duidelijk over verschillen
welke stichting? :+
toch niet de SBO he
Jij bent ook een debiel want je rijd met een t-shirt. Op hengelo was het 30+ graden en daar reed ik ook met een shirt en een volledige body protector (ook tegen schuiven).
Als ik oefen thuis dan sla ik mijn helm / handschoenen / trui en protector nooit over.
Verder ziet het eruit als een kansloze meeting. Beter stoppen ze er gewoon mee en sponsoren ze de SBO o.i.d.