Legale meeting harenkarspel & Wieringermeer 31-08 & 14-09

SP Racing Rox

Well-Known Member
640_480_legale_meetingsnieuw.gif


31 Augustus & 14 September organiseerd Scooter Power in samenwerking met de jongenwerkers van Wieringermeer 2 Legale meetings.

Wieringermeer wordt voor de 4de maal georganiseerd en harenkaspel is een nieuwe plek dit jaar.

--------------------------------------------------------------

Wieringermeer 31 Augustus

Deze wordt voor de 4de maal gehouden.
wieringerwerf2007%20(130).jpg


Lokatie: Wieringerwerf ( Noord Holland) Medemblikkerweg 2
1771 SC Wieringerwerf
Entree: Gratis
Tijden: 1 tot 6 uur


Wat is er tedoen!:

-Demobaan
-Vermogen testbank ( Hoogste score wint een beker!)
-Stands met Verkoop van scooter onderdelen
-Customshow ( met bekers)
-Friet tent.

En nog veel meer

Op de meeting mag niet gereden worden alleen op het stuk wat hier voor afgezet is! ( Dit zal geen 150 meter recht asvalt zijn net als harenkaspel maar een rondje net als vorigjaar.

-----------------------------------------------------------------------

Harenkarspel 14September

Entree: Gratis
Tijden: 1 tot 6 uur
Plaats: Dirkshorn << op de Meerweg >>
Route: Kaart met route beschrijving volgt

Wat is er tedoen!:

-Demobaan ( 150 meter asvalt)
-Vermogen testbank ( Hoogste score wint een beker!)
-Stands met Verkoop van scooter onderdelen
-Customshow ( met bekers)
-Friet tent.

En nog veel meer

- Op de meeting mag niet gereden worden ( hierop zal streng worden gecontroleerd) alleen op de demobaan! hier hebben wij 150 meter mooi asvalt voor afgezet.


-Op de meeting zal er gefilmt worden en zal later tekoop worden aangeboden.

-------------------------------------------------------
wieringerwerf2007%20(125).jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Pers bericht uit de krant

Wieringen - Na het grote succes van de scootermeeting, die verleden jaar september gehouden werd op de gemeentewerf in Wieringerwerf, organiseren jongerenwerkers van Welzijnsstichting Kern8 dit jaar, in samenwerking met Scooterpower, opnieuw het evenement.

De eerste scootermeeting vindt plaats op 31 augustus op de gemeentewerf aan de Medemblikkerweg in Wieringerwerf. Het tweede evenement wordt gehouden in Dirkshorn op de Meerweg op 14 september 2008. Beide dagen duren van 13.00 tot 17.00 uur.

Voor iedereen die het nog niet weet; de scootermeeting is een activiteit waar jongeren elkaar op een afgesloten terrein kunnen ontmoeten en samen bezig kunnen zijn met hun hobby, namelijk scooters. De sfeer is vergelijkbaar met die van een festival.

Gedurende de dag kunnen de jongeren aan verschillende activiteiten meedoen.
Zo zal er een testbank staan, is er een custom show, komt er een demobaan en een stuntteam van scooterpower, draait er in Wieringerwerf een DJ en staan er verschillende stands met scooteronderdelen en informatie zoals het drugsinfoteam van de Brijderstichting. Ook is er gezorgd voor een snackstand, waar men voor alle hapjes en drankjes terecht kan.

Het initiatief voor de scootermeeting is een reactie op de vraag van veel jongeren op straat. Zij gaven aan behoefte te hebben aan een jaarlijkse ontmoeting met jongeren uit andere delen van het land met dezelfde interesses. Het afgelopen jaar hebben een aantal van deze jongeren hard meegewerkt aan het succes van de scootermeeting.
 
asfalt, mag ik zeggen dat het bijzonder onverstandig is om een meeting te organiseren op de datum van een sbo evenement? aangezien er bij ons 3/4 van de (voor onze begrippen) snelle scooters rijden en die eerst het kamioenschap laten voorgaan en dan pas een ander evenement.
 
vorig jaar wieringerwerf kon je alleen met je straatscooter eigenlijk een rondje rijden om een gebouw:+ en dan was dat nog een waardeloze "weg" dus daar sta je eigenlijk met je sprinter die lekker veerloos of wat dan ook, een beetje te staan en stom kijken:p want rijden kan gewoon niet

je zou em dan alleen op de testbank kunnen gooien en misschien met customshow meedoen,

oja en de dj van vorige keer stond met zn opgeblaze slaapkamerspeakertjes fijn speedcore te draaien:p is ook niet veel aan moet ik eerlijk zeggen,



@ ts,
was de lokatie nu weer hetzelfde in wieringerwerf ofniet?

mazl:)
 
overweegt om naar harenkerspel te gaan, mits me scooter helemaal af is en ik me rijbewijs heb gehaald @ 28 aug, en ik wat fans mee de auto in krijg en een auto mee krijg :p

maar ga wel wat fixen om er misschien bij te zijn :W
 
datums zijn idd jammer maar daar kan ik vrij weinig aan doen zijn de datums die kern 8 op kreeg van de gemeente.

Harenkarspel zal idd de betere meeting zijn omdat er daar een rechte demobaan is van 150 meter.

Weiringerwerf is dit niet het geval idd.

Lokatie is het zelfde niels.
 
Lekker boeiend hoe lang het is eigenlijk, als er geen tijdsmeting is, heeft het niet echt zin dat het nou 100 meter of 150 meter is. Denk dat het dan meer om gaat wie het eerste weg is want 2 tiende verschil zie je niet met het blote oog..
 
in wieringermeer zal ik er bij zijn.

ik ben nu me scoot aan het oplappen om eerst ff 80 km te rijden om daar te komen.
kom zowie zo met nog een maat van mij.
en mischien nog wat gasten die ik meeneem.
we komen vanuit amsterdam.
dus als er nog mensen zijn die mee willen rijden???

Grrtzz
Xarp
 
Back
Top