legal street racing @ Zandvoort

Ik wil ff melden dat afgelopen donderdag een legal street racing event wed gehouden op het circuit van zandvoort.
Er word steeds 2 tegen 2 dragwedstrijden gehouden over een lengte van 400 meter inclusief tijdopname etc.

Dus ik ging afgelopen donderdag dat ff checken en verwachte alleen maar brute auto's en motoren maar er waren ook een stuk of 15 Brute scooters aanwezig, vooral Zippies (bruut getjoened)

Dus voor de mensen die een aardige scooter hebben en het leuk lijkt, hou het circuit van zandvoort in de gaten, deze races worden vrij vaak gehouden. www.circuit-zandvoort.nl
 
Advertisement - register to remove this

Ik hoorde van Mol dat Fabian van Koopmans tuning is daar 2e geworden met zijn zip.
 
Last edited:
klopt, maar hij liet iemand anders rijden, kees van dijk reed er ook met zijn 70cc wedstrijd blok met nos als bonus:W dat liep pas bizar hard!
 
Ik heb alle events van Festival of Speed in mn agenda staan, alleen elke dag kwam er wat tussen zodat ik niet kon gaan :)

Greetzz DAW
 
ik kom dan ook wel, ik was er niet de vorige, maar die daar voor er ook. Maar toen waren er geen scooters, iig geen snelle...
 
Ik was er ook MET digitale Videocam en heb ook beiden Motorcrashes in beeld, nou ja de eerste alleen maar de 'aftermath'.

Maar dit was voor t eerst dat ik een hekel had aan scooters zeg... wat een 'herrie' en zo 'weinig' snelheid bij die herrie... Geef mij maar die motoren 0?

later
René
 
Mag ik je een goede tip geven, koop een mono-pod. Dus geen driepoot statief, maar een enkele. Die schroef je zo onder je camera, en je hebt rustige opnames. Het filmpje is gewoon onbruikbaar door de camera-shake.
 
Back
Top