[legaal] Scootermeeting Grou (Friesland) incl. Vergunning!

Status
Not open for further replies.
TP Erik Aerox R said:
aight mijn hok vordert ook steeds meer 8)

15623.jpg

boeiend? :rolleyes: :P

hé mensuh!

er kome waarschijnlijk toch wel aardig wat lui richting grou vanuit lwd en omstreekjes:P
duzz en we ware toch al van plan om me un ploeg scoots enz om 12.00u vanaf MAC GOUTUM!! te vertrekken

we ginge ook met ploeg van 40-45 scoots ofzo naar jubbega dus dat is al zeer lache met mekaar rije!
hoe meer zielen hoe meer vreugd zouk zegge dus kom daar ook en geef het door!

Rs50racer) maby ff nieuw topic daarvoor openen!!?? mazzol See you @ GROU
Hoop DAt me kiesler spullen gespoten zijn voor de 26ste! :(:(:(

ik rij ook vanaf leeuwarden alleen ik ga eerder weg omdat ik in de crew zit en we nog wat dingen moeten klaar zetten etc

Titus (grossie dus:X) en ik en mischien nog een paar anderen die mee helpen gaan waarschijnlijk om 8uur al richting grou vanuit lwd.

MAAR het is dus niet de bedoeling dat er dan al andere mensen met ons mee rijden omdat die ons toch alleen maar voor de voeten lopen daar op het meeting terein (moeten nog dingen klaar zetten e.d.)

ik ben er sowieso!

hopelijk met me rennertje (pr2 troep erop)

samen met Niels en Naas!

Niels met runner met js max tuned evo en js carter en nog hoop troep :D

oja aprilia area 51 rijd ook met ons mee ;)

ok we hebben de afspraak met de handelsonderneming afgerond, deze komt zaterdag dus heel goedkoop onderdelen aanbieden :)

Er is trouwens ook een poll gepost op de frontpage van scooter-frieks, en wat me opviel is dat meer dan de helft daar nog niet eens weet wat Grou is...

tsja dan zeg ju ook wat scooter-freaks :D:D maar de die-hards weten het echt wel, maar ju maar geen zorgen. t word druk :P

0oii

Just Tune It said:
Is er trouwens ook iets van een Wheely Contest of Burn Contest ofzo?:W

Nope, wheelie contest vraagt om ongelukken en gevaarlijke situaties.
En Burn contest kan gewoon niet op dat nieuwe asfalt...

Kheb trouwens ook een partytent geregeld voor de kr0ew :)

WeerOnline
dinsdag 22 juni, 17:21
Vannacht veel regen
Morgen stormachtig!

Vanuit het zuidwesten schuift vanavond een regengebied het land binnen. De wind draait naar het zuidoosten en neemt sterk in kracht toe. Later vannacht krijgt ook het noordoosten met regen te maken en kan ook onweer voorkomen.

Ook morgenoverdag is het zeer wisselvallig met op veel plaatsen actieve buien en een stevige wind. De maximumtemperaturen bedragen morgen 18 tot 21 graden. De wind is aanvankelijk matig tot vrij krachtig en komt uit zuidwestelijke richting. Later wordt aan zee een stormachtige zuidwestenwind verwacht. Hierbij zijn windstoten mogelijk tot 110 km/uur!

Donderdag is het bewolkt, onstuimig en buiig, maar wel weer iets koeler met maximumtemperaturen van 17 op de Wadden tot 19 in het zuiden van het land. Er wordt vooral in de kustgebieden veel wind verwacht.

Vanaf vrijdagmiddag verbetert het weer. Het wordt warmer en de buiigheid neemt af. Vooral zaterdag belooft een prima dag te worden. In de nacht van zaterdag op zondag wordt enige neerslag verwacht, maar het overgrote deel van zondag en maandag verloopt weer droog.

Status
Not open for further replies.
Back