[legaal] Scootermeeting Grou (Friesland) incl. Vergunning!

Status
Not open for further replies.
Neo105 said:
Runner Reloaded, Ouwe Kr0k-Homie, waar woon jij nou? als het op de route ligt, dan kunnen we praten over vervoer met onze vrachtwagen...

Ooi , wie ben jij dan ?? :X

Ik woon in Spijkenisse , ligt bij Rotterdam.
Als je een voorstel heb kan je me dan een PM sturen?

Sorry hoor maar wat een site man........ totaal niet trekkend en dus niet aantrekkelijk voor het publiek! Of wordt deze site dik geupdate als de meeting is geweest voor foto's ofzo??? Het maakt mij niets uit hoor maar vind wel hat het toch een beetje pakkender mag :D Voor de rest staat alle info erop die er nodig is...... maar het had even goed hier gepost kunnen worden.....

Groeten G-J

Ik had beloofd een site te maken alleen ik heb geen tijd gehad :P , vandaar dat manta zelf ff snel wat gemaakt heeft (denk ik).

Bas@Area said:
Ik had beloofd een site te maken alleen ik heb geen tijd gehad :P , vandaar dat manta zelf ff snel wat gemaakt heeft (denk ik).

Tisk tisk niet best! haha naja hadden ze mij maarmoeten vragen :D had het zo gedaan :P maar ben ook niet zo erg goed in afspraken :D In iedergeval bedankt voor de uitleg :D

Bas@Area said:

Juist, daar ging het om, en om toch een beetje info online te krijgen heb ik het maar zo gedaan, een soort van digiflyer maar dan op z'n allersimpelst :rolleyes:.

Ennemh Raz, neej ik kreeg er geen keycord bij :X

Hoeveel van die armbandjes heb je eigenlijk? Als ik dat draaiboek las naar de gemeente: verwacht aantal mensen: 100 :X Denk dat je daar wel ff over heen gaat :+

500 :D, kreeg ik korting...

Mja dat was nog een schatting van vorig jaar, draaiboek is niet meer 100% up to date.
We hebben nu een nieuwe begroting en die is gemaakt op min. 160 bezoekers.
Nu maar hopen dat zoveel mensen grou kunnen vinden :X

Is toch eitje.. Mensen die naar Jubbega zijn geweest (en uit het zuiden komen)

Houd gewoon Leeuwarden steeds aan.. Dus eerst Emmeloord/Lemmer :W /Joure/Heerenveen en dan richting Leeuwarden. Dan krijg je vanzelf Grou te zien. Als je een gebouw voorbij rijd waar dikke palen door het dak komen, ben je te ver :+

klinkt goed geregeld man!

we zijn echt wel van plan om te komen met ploeg vanuit lwd city:D:D:D
dat er een testbank geregeld kan worden is wel masterlijk, denk wel all1 dat het er wel superdruk word..ik wil nu toch wellus zien wat mijn rs zonder de toeriebegrenzer erop heeft aan power:P(met begrenzer g1 bekeuring @ rollers:D)
zulke dingen zijn er nog veels te weinig in friesland, top people!

C U @ GROU mazzaalll!!

ik denk dat er wel iets meer dan 160 mensen komen?:X

maar we zullen wel zien:D
I'll be there in iig!

greetz nick

Status
Not open for further replies.
Back