[legaal] Scootermeeting Grou (Friesland) incl. Vergunning!

Status
Not open for further replies.
Gijs said:
Minder chatten meer info geven een optie?

Mja is op het moment vrij weinig te melden.
Gister t-shirts en polsbandjes besteld, en weer contact gehad met iemand die dranghekken kan leveren, we zoeken nog steeds de goedkoopste.

Verder zag ik laatst uit de verte dat ze aan het grasmaaien waren naast het terrein, morgen denk ik maar ff checken of het echt zo is, want dan kan alles verplaatst worden naar dat grasveld :) en hebben we véél meer ruimte.

Verder nog contact gehad met een handelsonderneming in scooteronderdelen, die op de meeting waarschijnlijk heel goedkoop onderdelen aan kan bieden, zo noem ik bijv. een Yasuni C16 voor €195 en Castrol TTS voor €7.50

Hardcore-aerox said:
ben erg benieuwt hopelijk word ie nog beter als oister !
want daar wast soms nog wa chaos :(

Ah man kom niet praten onze 5th georganiseerd Sprint wedstrijdjes naast het terrein :P

5tOisterwijkmeeting.jpg

5th Plekkie :p

dnarace.jpg

5th georganiseerde sprint wedstrijdjes @ oisterwijk :P
(Neon105 [Voorste DNA] Tegen Scooter Care DNA :P)

Joost@aerox said:
Ik komen samen met rutg0r en gunit lars :W Mijn rox en lars zn rox gaan mee op een aanhanger. Die van rutg0r is dan nog niet klaar helaasch. Lars en ik vertegenwoordigen 3br denk :W

Erik (TP Erik Aerox R) vertegenwoordigt 3br ook nog wel met ze 3br overheersende blokkie :P

TP Erik Aerox R said:
Weet niet of dat al vermeld was, maar enig idee hoeveel het gaat kosten om te banken?

Ik kom namelijk hiermee:
15037.jpg

Hopelijk @ Grou over de 20 pk :D

Nick met ze Gorila Wear :P

wel c21je te danken aan Maykeltjuh :P

Last edited:
@ Manta: de flyer ligt trouwens sinds Damwoude @ de balie bij Koopmans ;)

@ RS power... dat is nu juist waarom meetings zo chaotisch worden omdat mensen denken dat ze zelf beter dingen kunnen fixen...

Razma said:
@ Manta: de flyer ligt trouwens sinds Damwoude @ de balie bij Koopmans ;)

@ RS power... dat is nu juist waarom meetings zo chaotisch worden omdat mensen denken dat ze zelf beter dingen kunnen fixen...

Het waren maar 2 sprintjes voor de grap (ff snel was het) en niemand had last van ons want wij zaten op een wat meer afgelegen plek van de meeting :)

Die scooters die je eromheen zit kwamen allemaal uit de vr8wagen waarmee wij waren :)

Last edited:
Die vip plaats, waar zit die btw :)

vooraan, achteraan, in het midden van het terein oid? Misschien een foto vanuit een heli zou makkelijk zijn 8P (of een tekening :P )

ga ik fixen, zodra ik meer duidelijkheid heb over de grasvelden om het terrein heen.

Op het moment zit de vip plaats naast de sprintbaan, dat is eigenlijk onderaan het terrein.

Aprilia_area 51 said:
Die vip plaats, waar zit die btw :)

vooraan, achteraan, in het midden van het terein oid? Misschien een foto vanuit een heli zou makkelijk zijn 8P (of een tekening :P )

niet teveel zeggen, strax weet iedeeen dat onze scooters met een heli gebracht worden :X

Status
Not open for further replies.
Back