[legaal] Scootermeeting Grou (Friesland) incl. Vergunning!

Status
Not open for further replies.
Wie kan een linkervoorpoot voor me fixxen van een firefox?
Mijn draad is naar de klote en heb snel een andere poot nodig!

Als dat gefixt is, probeer ik er ook te zijn met firefox..

Bij sprints dus geen tijdregistratie begrijp ik?

JaguaRox said:
denks

Ik heb volgende week vrij.. :)

en heb eindelijk me zadelhoes binnen olééé... trage EPC :|

Jeroen dan komt der nog een leuk grapje bovenop :|

Het is dubbelgevouwen verstuurd, dus het valt niet probleemloos te monteren :(

Verder schiet mijn Rox op dus Grou komt voor mij helemaal goed :W

TP Erik Aerox R said:
Jeroen dan komt der nog een leuk grapje bovenop :|

Het is dubbelgevouwen verstuurd, dus het valt niet probleemloos te monteren :(

Verder schiet mijn Rox op dus Grou komt voor mij helemaal goed :W

vouwen maakt niet uit jo, de mijne zat ook vol met vouwen, en toen ie er opzat zag ju niets meer.
dus wees niet bang jeroen :*

mijn scooter is er wel klaar voor maar ik wacht nogsteeds op een bobine van sid :P maar die hoop ik snel te hebben.
En op de achterkap zal geen stickerzitten, omdat ik daar teweinig tijd voor heb, en ook zal me underseat ontbreken. verder zal ie wel lekker vlammen denks, titus zet ju schrap :P

ik ga denk ik ook, kheb net nieuwe t6 onder me speedfight en ben toch wel een beetje benieuwd hoeveel pk die nou levert ( tzal wel niet zoveel voorstellen ) en dan is dit wel een mooie gelegenheid. maar ik kom vanuit Sneek en dat ligt 17 km van grou en ik ben nog op zoek naar iemand die ook met zn scooter daar heen rijd want kheb niet zoveel zin om daar in mn eentje heen te gaan is er nog iemand vanuit sneek en omgeven???

Nu hopen dat ut weer een beetje meezit die dag :X

{EDIT} WORD MOOI WEER VOLGENS DE WEER MAN, Boven de 20 graden :W{/EDIT}

Last edited:
Gaan er nog mensen uit Brabant (omg Eindhoven) naar Grou? Of is het hele camping gebeuren al weer van de baan?

alberthagen said:
ik ga denk ik ook, kheb net nieuwe t6 onder me speedfight en ben toch wel een beetje benieuwd hoeveel pk die nou levert ( tzal wel niet zoveel voorstellen ) en dan is dit wel een mooie gelegenheid. maar ik kom vanuit Sneek en dat ligt 17 km van grou en ik ben nog op zoek naar iemand die ook met zn scooter daar heen rijd want kheb niet zoveel zin om daar in mn eentje heen te gaan is er nog iemand vanuit sneek en omgeven???

ik kom uit reduzum, maar ik ga met aanhanger erheen, misschien als de scoot van me maat nog niet klaar is, dat er nog plaats is maar kan je geen garantie geven
maar ik zit ook in de crew en ik moet er ook eerder zijn

nog peepz uit zoetermeer/omgeving die plekkie over hebben ? :rolleyes:
of gaat bassie wel naar grou met nog open plekkie naast de beste man ? :)

IEMAND VERVOER VANAF OMGEVING ROTTERDAM?
Is voor een scooter en twee personen
Wordt uiteraard beloond!

aight mijn hok vordert ook steeds meer 8)

15623.jpg

kut zooi wil er heen, men hele blok aan stront gereden krukas drijstnd zit zelfs helemaal vast, nah jah heb al nieuwe blok gekocht opelijk morgen of over morge binnen dan nog een krukas en zuiger
hope 2 c u all

Status
Not open for further replies.
Back