Manta
Oldskool membert
InsaneMalebrain said:Niet meer dus..... Het blok van Erik is vannacht gestolen uit zijn schuur :|
OMG :|
Dat meen je niet? :'(
InsaneMalebrain said:Niet meer dus..... Het blok van Erik is vannacht gestolen uit zijn schuur :|
Vandaag wilde ik dus mijn scooter afbouwen, leuk en aardig allemaal. Ik kom in de schuur en dit is wat ik zie:
Er zijn dus waarschijnlijk 2 mensen vannacht gekomen, en ze hebben mijn blok gejat, Fournales veer is weg, C20 enz enz
Verder is alles nu mooi naar de pleuris, achterrem is doorgeknipt, koelslangen kapot geknipt, RPT ding is losgerukt (maar hebben ze wel laten zitten) gaskabel stuk enz enz. Ook is mijn standaard blok gejat, wat der onder moest komen.
Politie is net langsgeweest, aangifte gedaan, technische recerche komt langs, en hopelijk betaalt de verzekering.
Het word iig geen Grou voor mij
Der zijn wel al een hoop mensen op zoek naar me blok dus hopelijk heb ik vanavond positief nieuws maar ik ga nergens meer vanuit. Die klootzakken hebben trouwens ook nog me TNT lamp en me BC800 en mijn Sebac achterveer meegenomen.
Kuit@NRG said:veel sterkte insane ik hoop dat ze het terug vinden of dat je knaken krijg van de verzekering .