[legaal] Scootermeeting Grou (Friesland) incl. Vergunning!

Status
Not open for further replies.
Vandaag wilde ik dus mijn scooter afbouwen, leuk en aardig allemaal. Ik kom in de schuur en dit is wat ik zie:

15915.jpg

15916.jpg

Er zijn dus waarschijnlijk 2 mensen vannacht gekomen, en ze hebben mijn blok gejat, Fournales veer is weg, C20 enz enz

Verder is alles nu mooi naar de pleuris, achterrem is doorgeknipt, koelslangen kapot geknipt, RPT ding is losgerukt (maar hebben ze wel laten zitten) gaskabel stuk enz enz. Ook is mijn standaard blok gejat, wat der onder moest komen.

Politie is net langsgeweest, aangifte gedaan, technische recerche komt langs, en hopelijk betaalt de verzekering.

Het word iig geen Grou voor mij

Der zijn wel al een hoop mensen op zoek naar me blok dus hopelijk heb ik vanavond positief nieuws maar ik ga nergens meer vanuit. Die klootzakken hebben trouwens ook nog me TNT lamp en me BC800 en mijn Sebac achterveer meegenomen.

Quote van Erik uit zijn special @ SF.nl

En dit is GEEN flauwe grap........

Ja, de klootzakken :|

Geen Grou voor mij ;(

Hopelijk keert de verzekering wat uit, en vanavond ga ik in Almere rond rijden, er is al een spoor wat naar iemand toe leid die toevallig sinds vandaag een MHR 2000, Deltaclutch, Keihin 28 en een C20 heeft..

meteen naar die kerel toegaan en vragen hoe hij eraan komt.
als hij ff moet nadenken... dan weet je genoeg :)

echt trieste mensen heb je..,laat ze lekker zelf werken voor hun geld
ik hoop voor je dat je alles terug krijgt!

suc6

voor de rest ben ik @ grou:),met scoot
hopelijk goed afgesteld,ik hoop dat ik ook tegen wat forum ppz moet sprinten:)

mzzl
jeffrey

Te triest voor Erik dit echt waar...

IK ben zaterdag ook nog van de partij, met mijn en Joost zn Rox :W

OMG wat f*cking triest.:(
ze jatten echt alles wat los en vast zit !
onze speedboot is ook gejat:S
suc6 iig erik!

greetz nick

veel sterkte insane ik hoop dat ze het terug vinden of dat je knaken krijg van de verzekering .

ik ben aanwezig op grou niet lekker afgesteld maar goed :(
nog 3 dagen :):):):)

ik kom met de scooter van athena-racing die is ondertussen alweer veranderd :)
we zijn al flink aan het oefenen op sprinten :P kom ons/mij gerust meeten he 8)

scooter
:*

Kuit@NRG said:
veel sterkte insane ik hoop dat ze het terug vinden of dat je knaken krijg van de verzekering .

Het is niet mijn blok ;)

Het is van Erik (TP Erik Aerox R @ SF.net en Erik @ SF.nl) Dat dat ff duidelijk mag zijn :rolleyes:

Het is trouwens het ex-blok van Joost :'(

ben ook lekker zaterdag van de partij ik heb het geluk dat ik met Black_white mee mag rijden nog bedankt daarvoor :P

Status
Not open for further replies.
Back