[legaal] Scootermeeting Grou (Friesland) incl. Vergunning!

Status
Not open for further replies.
en ik jou
kus.gif

of je gaat morgen gwoon al ff lkkr naar die camping toe:P
alleen wordt het wel een btje krapjes aan:|
de aerox is nog niet helemaal af maarja.

als jullie zaterdag twee scoots met twee doctors erop ziet vlammen dan zijn wij het (nick & remon) :P:P:P

vandaag namelijk Valentino Rossi ff gemeet @ yamaha motor nederland:P
dik dus...

tot zaterdag!
latersss nick

Het voegt verder niks toe aan het topic maar puur ter indicatie; wij komen ook. d.w.z.:
2x phantom, 2x dragter, nrg, zip en een aerox.

ik baal f*cking erg,ga vrijdag op vakantie ben dus niet in grou wat hier 3 km vandaan ligt :'( ,Ik wens de hele crew veel suc6 en hoop voor jullie dat het mooi weer is, en ik hoop dat het voor herhaling vatbaar is :* .
Dan ben ik er volgend jaar zkr bij de crew.

veel plezier allemaal en maak geen brokken -:-

latOr dragsterlover

Damn, door een ongeluk van een maat van me, die mee zou gaan naar Grou, zou ik alleen moeten gaan met de trein, en om nou alleen daar rond te gaan zwerven alleen, en zolang in de trein te zitten, heb ik geen zin om te gaan.

Zal jullie wel op een andere meeting weer zien.

Euuh, het zal vast al gezegd zijn, maar geen zin om heel het topic door te lezen, is er plek om te testen/ af te stellen?

idd zou ik ook wellis willen weten omdat ik daar me overrange nog ga krijgen van marcel:)

moet trouwens eerst nog vervoer zien te krijgen voor 1 scoot en 1 persoon... iemand met ruimte over die langs Zwolle komt? :rolleyes:

Lars#Dragster said:
Euuh, het zal vast al gezegd zijn, maar geen zin om heel het topic door te lezen, is er plek om te testen/ af te stellen?

Gaan we nog even bekijken, ik denk dat het niet echt mogelijk wordt, omdat het hele terrein wel in gebruik is, maar je hebt wel vaker de kans op te sprinten lijkt mij...

Marco_v_W said:
voor het sprinten zou ik ook wel willen warmdraaien of klein stukje rijden, anders kom ik echt niet van de plek :)

Omdat er zoveel vraag is, en we eigenlijk niet willen dat er mensen buiten het terrein gaan sjeezen gaan we kijken of we een stukje van 25m ofzo (meer gaat gewoon niet) af kunnen zetten...

Een vraag, waar moet ik heen rijden.
Kan niet echt een adres vinden voor de routeplanner zeg maar.
Kan iemand mij een locatie geven :D of misschien zelfs pm'en

mssh said:
Een vraag, waar moet ik heen rijden.
Kan niet echt een adres vinden voor de routeplanner zeg maar.
Kan iemand mij een locatie geven :D of misschien zelfs pm'en

Eigenlijk heeft het terrein zelf ook nog geen straatnaam enzow, maar je kan gewoon het aquaverium aanhouden:
De Finnen 1
9001 XW Grou

scooteraars said:
Veel succes morge :) kw8 op de filmpjes - foto's :)

morgen? Tis zaterdag pas hoor :P

mijn ding gaat ook :D 23 mm draait perfect en een paar kappen zitten er op :d
word best vet nu nog hopen dat de weersvoorspellingen kloppen !

ben btw te herkennen aan een crew shirt met funk-master erop, en een sigaret of sigaar in me smoel :D
ik zou zeggen spreek me even aan, altijd leuk om een paar nieuwe mensen te meeten :)

funk-master said:
ben btw te herkennen aan een crew shirt met funk-master erop, en een sigaret of sigaar in me smoel :D
ik zou zeggen spreek me even aan, altijd leuk om een paar nieuwe mensen te meeten :)
voor mij geldt hetzelfde alleen dan GROSSIE 8erop en geen sigaar/sigaret in me smoel:P

Status
Not open for further replies.
Back