[legaal] Scootermeeting Grou (Friesland) incl. Vergunning!

Status
Not open for further replies.
Ik kom hoogstwaarschijnlijk met de trein, waar moet ik uitstappen en hoever is het lopen of 1 of andere bus die erheen rijdt?

is ondertussen al 2x genoemd in dit topic, maar vergeef het je, omdat je anders 13 pagina's door moet zoeken :P

Je moet gewoon uitstappen @ station grou/irnsum, daar vandaan is het nog 800m lopen...

Manta said:
Zal ff kijken hoeveel plekjes er in totaal zijn, en hoeveel importeurs er komen, dan loot ik jullie gewoon uit, maar ik denk dat er wel genoeg plaatsjes over zijn...

Zou wel leuk zijn!

Manta said:
is ondertussen al 2x genoemd in dit topic, maar vergeef het je, omdat je anders 13 pagina's door moet zoeken :P

Je moet gewoon uitstappen @ station grou/irnsum, daar vandaan is het nog 800m lopen...

Oke thnx, ja sorry, had ff geen zin om alles te gaan doorbladeren :rolleyes:

Manta said:
Wordt voor gezorgd, tshirts met CREW en evt. je forumnaam op de achterkant

Denk dan wel aan shirts met signaal kleuren. Kleuren die opvallen. Rood blauw geel of groen.

Charley said:
Is er btw ook een mogelijkheid om er met de trein te komen?

ja :)

treinstation ligt er een paar honderd meter van af :#
het is ook al vaker genoemd :)

//edit vorige pagina staat het zelfs :rolleyes:

Manta said:

GROSSIE@aerox said:
ja :)

treinstation ligt er een paar honderd meter van af :#
het is ook al vaker genoemd :)

In zo'n huge post als deze is het vaak moeilijk om die kleine dingetjes te vinden ;).

ik ben er het hele weekend van vrijdagavond tot zondag middag hoop dat er veel forummembers op de camping zitten kennen we lachu effe met ze allen meeten en zuipen :) ik kom met een evo rox, pro rce nrg, cros nrg, pro race runner.:);)
en als je wilt sprinten moet je dan van te voren inschrijven ofzo of kan dat terpleke.
en wat is de defenitive entree?
en is er ergens een uitgaans gelegenheid voor zaterdag avond:)

jup, der is een discotheek, de Treemter, in het centrum van grou.
dus is wel te vinden

ik heb trouwens richtingsborden kunnen regelen bij me werk :D

op mij kun je sowieso rekenen als crewmember, heb het zelf met manta georganiseerd dus kan moeilijk wegblijven:P

Kuit@NRG said:
ik ben er het hele weekend van vrijdagavond tot zondag middag hoop dat er veel forummembers op de camping zitten kennen we lachu effe met ze allen meeten en zuipen :) ik kom met een evo rox, pro rce nrg, cros nrg, pro race runner.:);)
en als je wilt sprinten moet je dan van te voren inschrijven ofzo of kan dat terpleke.
en wat is de defenitive entree?
en is er ergens een uitgaans gelegenheid voor zaterdag avond:)

sprinten gebeurt zonder enige tijd meting.
je kan gewoon iemand uitdagen, als die persoon je uitdaging aanneemt verschijn je met de beide scooters bij de sprint.
vervolgens gebeurt er nog een kleine controle op remmen en lekkage's.
is alles oke dan ga je sprinten.

uitgaans gelegenheid is inderdaad de treemter, het stelt niet veel voor maar.
met een hele boel gezellige mensen is het snel gezellig hoop ik maar.

misschien een idee, maar misschien dat we dan met zun allen er heen kunnen om de meeting nog ff gezellig af te sluiten

gewoon met de organisatie/crewmembers en forummembers die op de camping blijven tot zondag

Status
Not open for further replies.
Back