ApriliaMaster
www.streettuners.nl
hoop ook dat mijn kielser kappen dan binnen zijn!!en gespoten zijn!! ken ik die ff showen! see you @ GROU!! neem ook ff digicamera mee voor de nodig foto´s! binnenkort te zien op www.streettuners.nl
Manta said:Zal ff kijken hoeveel plekjes er in totaal zijn, en hoeveel importeurs er komen, dan loot ik jullie gewoon uit, maar ik denk dat er wel genoeg plaatsjes over zijn...
Manta said:is ondertussen al 2x genoemd in dit topic, maar vergeef het je, omdat je anders 13 pagina's door moet zoeken
Je moet gewoon uitstappen @ station grou/irnsum, daar vandaan is het nog 800m lopen...
Sp-Tuner said:Et word druk jongens vandaag @ Damwoude ook veel ff een blaadje onder hun snufferd gedouwd
Manta said:Wordt voor gezorgd, tshirts met CREW en evt. je forumnaam op de achterkant
Charley said:Is er btw ook een mogelijkheid om er met de trein te komen?
Manta said:is ondertussen al 2x genoemd in dit topic, maar vergeef het je, omdat je anders 13 pagina's door moet zoeken
Je moet gewoon uitstappen @ station grou/irnsum, daar vandaan is het nog 800m lopen...
GROSSIE@aerox said:ja
treinstation ligt er een paar honderd meter van af :#
het is ook al vaker genoemd
Kuit@NRG said:ik ben er het hele weekend van vrijdagavond tot zondag middag hoop dat er veel forummembers op de camping zitten kennen we lachu effe met ze allen meeten en zuipen ik kom met een evo rox, pro rce nrg, cros nrg, pro race runner.
en als je wilt sprinten moet je dan van te voren inschrijven ofzo of kan dat terpleke.
en wat is de defenitive entree?
en is er ergens een uitgaans gelegenheid voor zaterdag avond