[legaal] Scootermeeting Grou (Friesland) incl. Vergunning!

Status
Not open for further replies.
- Er zal voor elke crewmember een waarschijnlijk geelkleurig (of een andere opvallende kleur) t-shirt worden gemaakt.

w00theid, die krijg ik dus ook 8);D

Manta said:
Zal ff kijken hoeveel plekjes er in totaal zijn, en hoeveel importeurs er komen, dan loot ik jullie gewoon uit, maar ik denk dat er wel genoeg plaatsjes over zijn...

Krijgen wij als Kroew ook een stukje 8P? of moeten wij wat rondzwerven :P

Last edited:
Marcel-NRG said:
- Er zal voor elke crewmember een waarschijnlijk geelkleurig (of een andere opvallende kleur) t-shirt worden gemaakt.

w00theid, die krijg ik dus ook 8);D

Krijgen wij als Kroew ook een stukje 8P? of moeten wij wat rondzwerven :P

Ja hoor, ook voor jouw is er een shirtje :)
Ennehm als Kroew krijgen we idd een stukkie grond, maybe dat ik ook nog wel ergens een partytent kan regelen :D.

Ennehm als kroew gaan we iig nog iets samen doen na de meeting, wil jullie toch wel op een of andere manier nog ff bedanken, maargoed dat zien jullie dan wel weer ;)

vlamico said:
misschien een idee, maar misschien dat we dan met zun allen er heen kunnen om de meeting nog ff gezellig af te sluiten

gewoon met de organisatie/crewmembers en forummembers die op de camping blijven tot zondag

wij blijven met een groepje uit uithoorn ook tot zondag op de camping:)

wij gaan ook wel ff mee bier tanken:)

greetz nick

Ok waarschijnlijk weer 2 kroewleden erbij :)
Sp-tuner en Tomaaz hebben aangeboden te helpen.
Zo zitten we dik over de 10 vrijwilligers op die dag want er zijn ook nog een aantal ouders van crewmemberts die wilden helpen @ kassa enzo :)

Testbank was inmiddels bevestigd door Tino Manta? PS, voeg me anders ff toe @ msn.. Vraag Marcel maar ff voor adres, ,ga ik hier niet openbaar knallen :+

D.J said:
Testbank was inmiddels bevestigd door Tino Manta? PS, voeg me anders ff toe @ msn.. Vraag Marcel maar ff voor adres, ,ga ik hier niet openbaar knallen :+

Testbank is al een maand geleden besteld voor de 26ste, dus dat is nu echt wel zeker :)

Ik ga trouwens niet iedereen toevoegen op msn, er zijn vet veel mensen die mij pm'en met de vraag of ze even toegevoegd kunnen worden om een aantal dingetjes te vragen over de meeting.
Beter voegen jullie mij gewoon toe, want dan ben ik niet verplicht jullie allemaal in m'n overvolle lijst te stoppen.

Mijn email adres staat in begin post

rolodi said:
manta ik wil ook wel crew members zijn maar hangt er van af of ik vrij kan krijgen....

Ik kan natuurlijk niet voor manta spreken maar ik denk dat je dan op de wachtlijst komt:+ aangezien er al behoorlijk wat mensen zich vrijwillig hebben aangesteld.

Ik komen samen met rutg0r en gunit lars :W Mijn rox en lars zn rox gaan mee op een aanhanger. Die van rutg0r is dan nog niet klaar helaasch. Lars en ik vertegenwoordigen 3br denk :W

Manta said:
Ja hoor, ook voor jouw is er een shirtje :)
Ennehm als Kroew krijgen we idd een stukkie grond, maybe dat ik ook nog wel ergens een partytent kan regelen :D.

Ennehm als kroew gaan we iig nog iets samen doen na de meeting, wil jullie toch wel op een of andere manier nog ff bedanken, maargoed dat zien jullie dan wel weer ;)

misschien dat we als kroew leden eerst de scoots naar huis willen brengen;)
wil hem liever nog niet kwijt
manta, beter bel je me deze week nog ff want dan kan ik die richtingsborden ff regelen @ me werk
wil wel handig zijn voor de niet-friezen:P:)

Ik hoop dat die 2F4R NRG een beetje opschiet, mischien @ Grou?

Anders gewoon met erik en nog wat anderen in de vr8wagen... hoppa :)

Wordt leuk :D

[5th]

*edit* kunnen we ook een straatnaam krijgen daar in de buurt voor de navigatie? (mischien is ut al gepost hoor :$)

Neo105 said:
Ik hoop dat die 2F4R NRG een beetje opschiet, mischien @ Grou?

Anders gewoon met erik en nog wat anderen in de vr8wagen... hoppa :)

Wordt leuk :D

[5th]

*edit* kunnen we ook een straatnaam krijgen daar in de buurt voor de navigatie? (mischien is ut al gepost hoor :$)

loldscn0234.jpg

:P

Mja, mijn Rox is wel klaar @ Grou :)

He dimmen he :P pia blokken zijn heilig, en jij doet aan heiligschennis :P ik neem trouwens me generator mee denks, kunnen we 2de kr0k-meeting houden :P

Status
Not open for further replies.
Back