[legaal] Scootermeeting Grou (Friesland) incl. Vergunning!

Status
Not open for further replies.
OMG dat was waar ook , nergens politie te zien in dat gehucht maar toch 2x 45 euro boete voor fout parkeren 8P

Mja ik heb ws. vervoer dus ik ben aanwezig met de Runnert :)

misschien dat het al is gevraagt maar , is er een plek om warm te rijden? ( ik had even geen zin om 400 posts door te lezen met de kans dat het nog niet gevraagt is :P )

Wij zijn er ook, als gertjan opschiet met aerox en ik met de NRG.
Vervoer is er, en we zullen er natuurlijk ook zijn heur ;)

A-Bizar said:
misschien dat het al is gevraagt maar , is er een plek om warm te rijden? ( ik had even geen zin om 400 posts door te lezen met de kans dat het nog niet gevraagt is :P )

dewd, wat heb jij toch met warmrijden? :X
gewoon een paar keer gassen denks :p

A-Bizar said:

Heel misschien maken we daar nog een plekje voor aan het eind van het terrein, moeten we ff kijken hoe het komt met ruimte voor testbank en friettent etc...

Zou wel handig zijn :)
Niet dat sommige scoots nog zO koud zijn dat ze nog wat stotteren @ sprints.

SPEED STALKER said:
warm rijden doe je toch nie gewoon koud starten en meteen knalle doe ik ook elke keer en nix gaat er stuk van

jongen jij snapt t niet. Zal mij aan me reet roesten als mijn hele scoot uit elkaar klapt na de 150 meter.
Ik moet die 150 meter gewoon goed uit rijden. uitlaat moet op de juiste temp komen , moet ff de pruttel eruit blazen ( door de smering ) en het loopt dus gewoon lekkerder als ik ff een rondje heb gereden.

Het heeft dus helemaal niks met heel blijven te maken. ( bij mij )

en als jou scoot prefect rijd al die nog volop koud is... dan kan je gewoon niet afstellen. :)

SPEED STALKER said:
warm rijden doe je toch nie gewoon koud starten en meteen knalle doe ik ook elke keer en nix gaat er stuk van

Als jij je aluminium cilindertje gelijk vol open wil gooien moet je dat zelf weten:L
Een plekje om ff warm te draaien zou wel lekker zijn denk ik zo

ZmokerZ said:
ik heb er NRX onder hangen en die moet echt warm rijden anders doet ie kut dus heb het wel nodig :P

dewd hou anders gewoon ff je muil dicht ofzo , dit slaat helemaal nergens op :X

TresurP said:
Als jij je aluminium cilindertje gelijk vol open wil gooien moet je dat zelf weten:L
Een plekje om ff warm te draaien zou wel lekker zijn denk ik zo

@ jouw en A-Bizar.. hij is er dus mee bezig :)
geen punt meer daarover dus :)

ok shirtjes worden nu besteld voor de volgende mensen, van onderstaande mensen heb ik de zekerheid dat ze in de crew komen, misschien komen er meer bij, maar daar moeten we dan dus maar even naar kijken:

Area Powah
Vlamico
Manta
funk-master
Grossie@aerox
Wokkel@SR
Tomaaz
Sp-tuner

Btw, ze worden oranje met zwarte opdruk en crewnaam :)

Manta said:
Area Powah
Vlamico
Manta
funk-master
Grossie@aerox
Wokkel@SR
Tomaaz
Sp-tuner
oke voor de boven genoemde mensen, die in leeuwarden wonen of op school zitten. maandag midden @ mijn huis. ff wat dingen bespreken etc:)

Status
Not open for further replies.
Back