[legaal] Scootermeeting Grou (Friesland) incl. Vergunning!

Status
Not open for further replies.
Silkoline ik heb je er al even over ge-pmed.

Ben net terug van het gemeentehuis, en het ziet er allemaal prima uit volgens wethouder :), er wordt een vergunning opgemaakt voor ons.

Het is nu dus allemaal zker dat het doorgaat :)
Nog even een paar kleine dingetjes geregeld en eigenlijk zijn we er helemaal klaar voor.
Ook een indeling voor het terrein is klaar, ik zal nu nog even contact zoeken met een aantal dealers en dan gaan met die banaan op de 26ste :D.

Nog even een update van wat we besloten hebben:

- Er zal gewerkt worden met polsbandjes, iedereen krijgt er een bij entree, zo kan je ook het terrein nog even verlaten mocht dat nodig zijn.
- Er zal voor elke crewmember een waarschijnlijk geelkleurig (of een andere opvallende kleur) t-shirt worden gemaakt.
- De afzetting voor de sprint wordt gedeeltelijk met hekken en linten gedaan ivm kosten.
- Parkeerplaats voor auto's komt achter het meetingterrein.
- Er komt een grasveldje voor Vip's, dus op aanvraag kunnen er een aantal bedrijven/groepen op het grasveldje komen, die dienen wel vóór 11.30 aanwezig te zijn omdat ze met de auto over het terrein moeten!
Dus meld even als je zo'n plaatsje wil en er zal gekeken worden naar een mogelijkheid.
- Bij grote opkomst zal de politie komen om het verkeer te regelen en onruststokers van het terrein te verwijderen!
- Er zal een EHBO tent aanwezig zijn met een aantal proffesionele evenementen-ehbo'ers
- Er zal een frietkraam komen met snacks en frisdrank

Ja vergunning is wel binnen voor de 26ste, werk voor een jeugdcentrum en daarvoor leveren ze ook altijd vergunningen binnen 2weken.

Ennehm bijna alles is eigenlijk geregeld, alleen nog wat dealers contacten en zorgen dat alles op de dag zelf een beetje op rolletjes loopt.

ik hoop dat ik kan als ze me vrij kunnen geven @ me werk.....
zal wel niet zo druk worden @ lammer de vries dan denks.

Mja hoop wel dat ik op jullie kan rekenen als crewmensen eigenlijk, zo niet moet je dat zo snel mogelijk laten weten, kan ik er nog ff wat aan doen, strax zit ik met 5crewleden ofzow :X

Ik ben er cker ook, mn kappen en velgen zijn dan wel klaar alleen motorisch zal hij niet helemaal top wezen... maar je kan op me rekenen iig

Manta said:
- Er komt een grasveldje voor Vip's, dus op aanvraag kunnen er een aantal bedrijven/groepen op het grasveldje komen, die dienen wel vóór 11.30 aanwezig te zijn omdat ze met de auto over het terrein moeten!
Dus meld even als je zo'n plaatsje wil en er zal gekeken worden naar een mogelijkheid.

ok bij deze graag een plekje voor ons :)

+- 3 a 5 scoots + auto,bus

Marco_v_W said:
ok bij deze graag een plekje voor ons :)

+- 3 a 5 scoots + auto,bus

er staat toch vips :X
komt allemaal wel goed ;)
erwin op mij kun je ook rekenen, hoe ik er kom zie ik dan wel weer :)

Ik zou dan ook wel graag zon plekje willen hebben A.U.B wij koomen met een groote Eukanuba bus iets van 6-7meter lang .En ook iets van 6-7 scooters

Zal ff kijken hoeveel plekjes er in totaal zijn, en hoeveel importeurs er komen, dan loot ik jullie gewoon uit, maar ik denk dat er wel genoeg plaatsjes over zijn...

Status
Not open for further replies.
Back