[legaal] Scootermeeting Grou (Friesland) incl. Vergunning!

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Manta

Ff een updatje:
Startsysteem zal waarschijnlijk net als op oisterwijk gebeuren, als de organisatie het goed vind dat ik hun idee pik iig...

Voor deze ene keer dan :P

ik en een paar vrienden van me zijn er hoogst waarschijnlijk ook.:)
tot daar ;) :)
rolf dan gaan we nog wel effe sprinten denk met die grote praatjes van je :P

gelieve op het meeting terein niet vlammen!
zodra dit wel gebeurd zal 1 of meerdere crewmembers dit rustig op proberen te lossen, gebeurt het een 2e keer dan zal je van het terein worden verwijdert (door de crew of politie).

voor het sprinten zullen ook de een paar basis regeltjes zijn, zorg ervoor dat de machine niet lekt (remvloeistof, koelvloeistof)
zorg ervoor dat de remmen werken.
draag handschoenen.
en uiteraard een helm.

als iemand van de crew hier nog wat aan toe te voegen heeft, of wil veranderen even een pm sturen.

Originally posted by funk-master

voor het sprinten zullen ook de een paar basis regeltjes zijn, zorg ervoor dat de machine niet lekt (remvloeistof, koelvloeistof)
zorg ervoor dat de remmen werken.
draag handschoenen.
en uiteraard een helm.

handschoenen waarvoor is dat?? gewone winterhandschoenen en verder alleen helm of nog zo'n heel motorpak??

neeh, helm, handschoenen en bikini:P

het terrein wordt sowieso iets van 2 keer geveegd
tis voor je eigen veiligheid, dus wil je in je nakie, ga je gang, wil je in motorpak, des te beter

alleen lijkt me dat niet fijn wanneer het 25+ graden is lol 8P

handschoenen is voor eigen veiligheid, dus hoe beter de kwaliteit handschoenen hoe veiliger.
een moterpak is niet realiseerbaar, de meeste sprinters @ jubbega hadden zelfs geen pak aan dus dat is niet haalbaar.
het liefst moter handschoenen en een dikke jas.

zodra er ernstige ongevallen zijn zal het scooter meeten in een nog slechter daglicht worden gezet, dit willen wij uiteraard voorkomen.
vandaar deze regeltjes (lijkt me ook vanzelfsprekend maar ik vermeld het toch nog even)

Hoe ver ligt dat terein af van het station in grou? Willen namelijk met de trein komen! en hoe lang is dat ongeveer lopen?

Ik ben er ook hopelijk met alfa en aanhanger met scooters van marcel nrg en maybe GROSSIE@aerox, en anders alleen scoot :P

Originally posted by komo
Hoe ver ligt dat terein af van het station in grou? Willen namelijk met de trein komen! en hoe lang is dat ongeveer lopen?

800m, dus wat rolodi al zegt 5 á 10min lopen, langer echt niet.

Status
Not open for further replies.
Back