[legaal] Scootermeeting Grou (Friesland) incl. Vergunning!

Status
Not open for further replies.
Mja, we hebben aanhanger, het is op zaterdag, en misschien kan ik met arthur meerijden :P

dus dat zit wel goed :D

:eek:, Arthur, ik stond bovenaan zn lijstje zei die :| :P, ik mag hopen dat ie plek heeft voor 3 scooters..

ik eis van de mensen die komen dat ze ergens op hun lijf hun forum naam hebben staan :P
dat is toch wat makkelijker om te herkennen.

je bedoelt de crewmembers, bedoel het maakt niet uit of je andere forummembers tegen komt
gaat er meer om dat de crew te herkennen is

mjah crewmembers uiteraard maar zoals op jubbega heb ik veel mensen niet gemeet die toch aanwezig waren.

ik heb geen simpele posters gezien ofzo.. mareh ik wee niet of ik kom best ver.. jubbega was ver.. maja.. volgens mij is dit iets verder

Originally posted by killin ark
ik heb geen simpele posters gezien ofzo.. mareh ik wee niet of ik kom best ver.. jubbega was ver.. maja.. volgens mij is dit iets verder

We hadden op onze scootz een aantal posters gefixed, maar aan het eind van de middag waren er al een paar verdwenen :?

ik kom ook eve op mn scooter. hij staat nu bij bruggen, vastloper gehad. ik heb die posters wel gezien in jubbega op scooters:) maar word vast wel vette dag:D

Originally posted by Manta
We hadden op onze scootz een aantal posters gefixed, maar aan het eind van de middag waren er al een paar verdwenen :?

kheb geen posters gezien gisteren... maja er zal wel genoeg volk opaf komen denk ik :)

ik zou het ook erg vet vinden als jullie voor tijdswaarneming kunnen zorgen oid... miss teveel gevraagt maartog... lijkt mij vet

ge bedoelt een klok of iets dergenlijks?;)
trek gewoon een crewmembert aan het oor ofzo voor de tijd0-):P

we zullen wel ff zien

ik zal waarschijnlijk naar grou gaan.
Zal de groep weer meenemen.
zal me dan ook maar iets bekender maken met een apart shirt ofzo :rolleyes:

Originally posted by ZwolleEvert
kheb geen posters gezien gisteren... maja er zal wel genoeg volk opaf komen denk ik :)

ik zou het ook erg vet vinden als jullie voor tijdswaarneming kunnen zorgen oid... miss teveel gevraagt maartog... lijkt mij vet

Mja wist niet met zkerheid welke tent de zwolle tent was, anders had ik wel ff een flyertje langs gebracht...

Tijdswaarneming is teveel werk voor ons, we willen de sprints gewoon een beetje simpel houden, mensen dagen elkaar uit en dan zien wie er wint...

Status
Not open for further replies.
Back