[legaal] Scootermeeting Grou (Friesland) incl. Vergunning!

Status
Not open for further replies.
tjah en dan zijn er altijd van die mensen die toch onverantwoord doen.. en die zullen ze dan gaan filmen.. :rolleyes:

Qua promotie zul je niet erg veel aan die omroep hebben denk ik, als omroep fryslan net zo veel voorsteld als omroep Z-H/Waddinxveen, zul je geen/weinig jongeren bereiken :D

ik doel op de oudere mensen, die zullen vroeger ook gereden hebben op de dappies en kreidlers.
ik denk dat ze het best interesant vinden om te zien wat de jeugd van tegen woordig allemaal doet met deze voertuigen.

Originally posted by funk-master
ik doel op de oudere mensen, die zullen vroeger ook gereden hebben op de dappies en kreidlers.
ik denk dat ze het best interesant vinden om te zien wat de jeugd van tegen woordig allemaal doet met deze voertuigen.
en de oudere mensen rijden nu ook op scooters je verbaast je hoe veel interesse die categorie nog heeft in scooters.

mja met omrop fryslan bereik ik toch ook best jongeren denk ik.

Ik vind omrop fryslan, op tv tenminste, een best moderne omroep.

Ik zal ze in juni ff contacten over dit evenement, heeft nu nog weinig zin denk ik want dan zijn ze het de 26ste volgens mij alweer vergeten...

Anders moet je effe contact opnemen met SBS6, en dan de tiplijn voor Hart van Nederland. Die Oant Moan dewd (Paules Pietersma :+ ) komt vrij snel op zulk soort Jeugd Evenementen af. Bij aankondiging van het zakslaan in ons lokale dorp, kwam hij ook in no-time, toen eenmaal bekend was dat het aan de gang was :!

maar als ik het goed begrijp dan kan je gewoon op eigen houtje daar op de camping staan en dan die zaterdag naar de meeting gaan?

ZmokerZ post gvd niet zo irritand man!
iedereen weet wel dat je komt en daar is dit topic niet eens voor!
dit topic is voor tips en vragen en info over de meeting/sprints!

Originally posted by Marco.vd.Z
hmz lijkt me goed plan :D verwacht men meer opkomst dan oisterwijk?

Wordt niet verwacht eigenlijk, Oisterwijk had ook al een goede 1ste versie gehad.
Hoe het uitloopt dat zullen we echt af moeten wachten iig.

Ennehm op jubbega gaan we een beetje promotie maken voor de meeting, zijn er nog vrijwilligers die het niet erg vinden om een A4-tje oid op z'n scoot te plakken als je scoot toch geparkeerd staat tijdens de wedstrijden?

Originally posted by Razma
is er al wat concreets van de gemeentezijde?

Begin juni heb ik weer gesprek en dan moet ik nog 1x laten zien wat ik geregeld heb, heb ondertussen contact met de burgemeester zelf gehad en die zag het allemaal zeer positief in.

Dus tot dat gesprek nog nix wat 100% concreet is eigenlijk, maar we gokken het er op en ik denk dat het ook wel goed gaat komen.

We zijn nu bezig met contacten met omliggende bedrijven, en nog nix negatiefs gehoord, dus ook dat zit denk ik wel goed.

Status
Not open for further replies.
Back