[legaal] Scootermeeting Grou (Friesland) incl. Vergunning!

Status
Not open for further replies.
Is er al wat meer bekend over de camping..? Zou namelijk wel echt vet zijn als we met het hele forum @ de camping zitten8). Is denk ook wel meteen de hele camping bezet :X....

ja Holfg :P

"Op Waterpark Yn 'e Lijte is veel te beleven! Voor kinderen is er een geweldige speelplaats, met klauter torens, schommels, springkussen etc en er is een kleuterbad. Ons recreatieteam zorgt ervoor dat jouw ouders geen kind aan je hebben.

Jongeren vermaken zich op het jongerenveld. In het zomerseizoen kunnen zij dé Aftersail (schuim)Party van Nederland meemaken in discotheek De Treemter. 's Avonds brengt onze bus je veilig terug naar het park.

Houdt u het liever wat rustiger? Ook dan bent u bij ons aan het juiste adres. Heerlijk in uw eigen tuin een boek lezen en 's avonds lekker uit eten of juist actief ontspannen door te zeilen, vissen, fietsen, enzovoorts. Via de menuopties hiernaast leest u hier meer over. "

:+:+:+

mjah dit is de site ervan.. kijk maar ff :#

http://www.yn-e-lijte.nl/

IK ZOU ZEGGEN BEL ZE OP ;)

BTJE ON-TOPIC BLIJVEN BTW.

het ging om een meeting en de laatse twee pagina's lees ik alleen maar over die camping. (paar mensen uitgezonderd.)
kunnen we dus net zogoed daar gaan meeten:S:S:S
ltrz nick.

Maar dat lijkt me gruwelijk, gewoon op de camping met ze allen :P soort van Apres Ski! :D Alleen ik heb vervoer nodig, dus als iemand uit N-Holland naar Grou gaat PLZ PM me.... Mits je nog een plaatsje vrij hebt...

Toch nog even kort over de camping:
camping heeft 100 standplaatsen voor toeristen, en in juni is het nog geen vakantie voor kinderen, dus lijkt me dat er dan nog wel plaatsen vrij zijn voor één weekendje.

Originally posted by Manta
Toch nog even kort over de camping:
camping heeft 100 standplaatsen voor toeristen, en in juni is het nog geen vakantie voor kinderen, dus lijkt me dat er dan nog wel plaatsen vrij zijn voor één weekendje.

Joh manta is nu alles verder geregeld :! plaats enz.

ltr dragsterlover

Originally posted by dragsterlover
Joh manta is nu alles verder geregeld :! plaats enz.

ltr dragsterlover

Jup, even leek het erop dat we uit moesten wijken naar een ander terrein, omdat meneer de aannemer zogenaamd besloot te gaan bouwen in juni....
Maar dat ging gelukkig toch niet door dus focussen we ons weer totaal op het huidige terrein.

Even kort waar we nu mee bezig zijn:
- Zwart op wit toestemming krijgen van in de buurt gelegen bedrijven.
- Begroting maken en kijken wat er wel en niet kan.
- Indelingsplan voor het terrein maken
- Lijst maken vrijwilligers

Zodra we bovenstaande dingetjes klaar hebben gaan we met het volgende bezig:
- Frietkar regelen
- Dealers contacten
- Promotie maken

Bij bovenstaande dingen kunnen we natuurlijk wel wat hulp gebruiken, dus weet jij een frietkar in de buurt? Weet jij een dealer in de buurt? Weet jij een leuke manier om promotie te maken?
- Contact ons dan even via pm of mail en we zullen je dankbaar zijn.

Iedereen kan iig helpen promotie te maken, en een frietkar regelen (lijkt mij) dat jullie (friezen:P) dat beter zelf kunnen fixen... :)

jupz, das waar, en we zijn ook bezig met sponsors dus hopelijk gaat het helemaal goed komen.

De enige die ons nog dwars kan zitten is het aquaverium, van hun hebben we nog niet zwart op wit een bevestiging dat we de meeting mogen houden, maar daar zie ik niet heel veel problemen achter weg komen.

mischien een idee om omrop fryslan ofzo erbij te betrekken qua promotie en of een kort verslag van de dag.
om de mensen te laten zien dat er ook vele mensen zijn die wel verantwoord omgaan met een scooter.

Status
Not open for further replies.
Back