[legaal] Scootermeeting Grou (Friesland) incl. Vergunning!

Status
Not open for further replies.
ey maar op die routenet.nl kan ie geen Grou vinden :(
kan iemand mij helpen misschien hou ik vanuit bergambacht (nasst gouda) in Grou kom??

Ehm Grou ligt min of meer precies tussen Leeuwarden en Heerenveen in. Die plaatsen lijken me toch redelijk bekend ;)

Originally posted by ZmokerZ
ey maar op die routenet.nl kan ie geen Grou vinden :(
kan iemand mij helpen misschien hou ik vanuit bergambacht (nasst gouda) in Grou kom??

Als je @ routenet grou intikt komt er boarnsterhiem te staan, dat is de naam van de gemeente waar grou in ligt, die kan je dus gewoon kiezen.

Originally posted by Manta
Als je @ routenet grou intikt komt er boarnsterhiem te staan, dat is de naam van de gemeente waar grou in ligt, die kan je dus gewoon kiezen.

ok bedankt dan ik ga waarschijnlijk naar de camping en dan volgende dag meeting :) de dag van te voren wel ff daar kijken natuurlijk.... misschien komen er meer mensen kijken?

Originally posted by aprillia sr2000
ik ruik een scooterweekend :X

maja op deze camping dus niet vlammen ;)

nee dat zal ik niet doen nee...... maar we kunnen toch wel een paar biertjes drinken en gewoon van de camping af gaan :)

Helaas ben k op een of andere manier van scooterziekte af

maar ben wel aanwezig met aantal andere forum members

bijmij is het zeker ik ga de nacht ervoor en de nacht op DE dag op de camping zitten alleen nog ff kijken of er nog plaats is op de camping en dan kom ik met mijn Beta Ark AC en een vriend met een Aprilla Amigo sport:P

Gaat er nog iemand uit Zuid holland daar heen, heb geen vervoer, zou wel graag willen.

2 personen en die phantom dan.

Originally posted by blackX
Gaat er nog iemand uit Zuid holland daar heen, heb geen vervoer, zou wel graag willen.

2 personen en die phantom dan.

ik ga uit gouda op scoot je kan meerijden :) wel gaan wel een dag eerder moet je wel op de camping pitten :)

blackX, wij gaan zoiezo wel, misschien kan je meerijden, ligt ff aan 2 mensen die binnekort moeten afrijden...
(komen uit bodegraven)

pm anders ff over hoe ne wat en dat ik het niet vergeet...

Originally posted by Yadajo
Welke datum is het nouw percies?
Ruben_09 en ik komen zoieso, als het een beetje mee zit met de beide Sr`s

Check de 1ste pagina ff voor alle info

Binnenkort een update, we zijn nog met een aantal belangrijke dingetjes bezig.

Status
Not open for further replies.
Back