[legaal] Scootermeeting Grou (Friesland) incl. Vergunning!

Status
Not open for further replies.
Waarschijnlijk ben ik ook van de partij met mijn Aerox die tegen die tijd helemaal af is :)

De rest van 5th komt ook :D

Ik ben waarschijnlijk ook van de partij :). Klinkt iig goed geregeld en mooie plek en niet te ver weg, top!

ik denk dat wij onderling ook us effe gaan praten je ziet ons wel verschijnen of je ziet ons niet :)

druk druk, op het moment is het even een hele papierhandel, dus even geen nieuws totdat we door alle formele dingen heen zijn.

Er moeten echt nog aardig wat dingen ivm de omgeving en bedrijven geregeld worden, dat moet eerst klaar, anders kunnen we niet verder.
Dit hopen we over 2weken wel klaar te hebben, ennehm als er dus echt nieuws is horen jullie dat heus wel hoor ;)

We zijn nu gewoon achter de schermen even druk bezig met alles op een rijtje te krijgen.

ik wil ook, maar dan moet ik wel vervoer hebben want wij gaan niet met de scoot rijdend vanaf Rotterdam - Friesland :s

ff kijken of we misschien een bestelbus kunnen regelen zodat we nog een paar mensen mee kunnen nemen

Originally posted by Arjan-FS
ik wil ook, maar dan moet ik wel vervoer hebben want wij gaan niet met de scoot rijdend vanaf Rotterdam - Friesland :s

ff kijken of we misschien een bestelbus kunnen regelen zodat we nog een paar mensen mee kunnen nemen

waarom niet?? doen wij ook alleen dan vanaf gouda nog iets verder :D

met de scooter 8P
tijdje terug hiervandaan naar oisterwijk gereden en daar word je niet egt vrolijk van hoor :|

dudes...
het is echt niet nodig om te zeggen dat je komt hoor...
dit topic is eig. meer voor vragen/ onduidelijkheden :X
om te blaten dat je met 38,5 scooters komt is niet echt nodig :+

Status
Not open for further replies.
Back