[legaal] Scootermeeting Grou (Friesland) incl. Vergunning!

Status
Not open for further replies.
8 a 10 crewleden? Waarom niet zeker weten of het er 8, 9 of 10 zijn?
Verder waren er op het weekend in Lelystad meer dan 30 crewleden. Vond jij dat genoeg? Ik niet iig :) Verder niet lullig bedoeld, maar ik zou zorgen dat je met 3x zoveel man bent, al is het alleen al om de mensen van de crew zelf ook de mogelijkheid te geven tot sprinten/testbanken etc..

300km heen, 300km terug? Dan moet je eens naar Frankrijk gaan voor een racedagje ofzo, das pas afzien :D Om er een weekend van te maken zit je organisatorisch aan veel meer verantwoordelijkheden vast. Ik zou het risico persoonlijk niet nemen, want alcohol en een lange avond kan een hoop doen met mensen... :) Om over de rest maar niet te beginnen.

mischien een idee om de crew members hier vast neer te zetten?
geeft duidelijkheid voor de gast zeg maar en voor de crew zelf.
ik weet nou niet of ik wel of niet moet helpen.

Originally posted by aprillia sr2000
idd dat er ergens een camping is of zow voor de brabanders? :W

Dat kan je toch ook ff lekker op eigen initiatief doen? Is niet echt moeilijk en hoeft ook niet duur te zijn.

Originally posted by Ties
Dat kan je toch ook ff lekker op eigen initiatief doen? Is niet echt moeilijk en hoeft ook niet duur te zijn.

Is dat een aanbod? :rolleyes: ;)
Denk niet dat ik op deze meeting aanwezig ben, maar je weetnooittoch.

er is idd een camping vlakbij het meeting terrein
ik hoop mijn scoot op tijd af te hebben
mooi op de aanhanger er naar toe:D:P

camping stelt geen drol voor qua faciliteiten ofzo maar daar valt doorheen te zien.
het is denk ik zo'n 3 a 4 km van het meeting terein af.

ik zal ws ook komen met een paar vrienden, misschien is het nog verstandig dat de sprinters ook gepaste kleding aanhebben zoals langen mouwen en handschoenen, dat kan weer werk schelen voor de EHBO ;)

ja maar fubnkmaster die faciliteiten maakt me geen zag uit, tis maar da ik kan slapen :W
ga niet ff snel heen en weer 400 kilometer rijden 8P

Originally posted by aprillia sr2000
ja maar fubnkmaster die faciliteiten maakt me geen zag uit, tis maar da ik kan slapen :W
ga niet ff snel heen en weer 400 kilometer rijden 8P
deden wij ook met Oisterwijk8P

Originally posted by funk-master
camping stelt geen drol voor qua faciliteiten ofzo maar daar valt doorheen te zien.
het is denk ik zo'n 3 a 4 km van het meeting terein af.

Als er maar een WC en iets van een wasbak is, toch? :D

camping Yn'e Lyte heet de camping volgens mij.
ik kon verder geen tel num of iets dergelijks achterhalen.
zal vanmiddag thuis even in het tel boek opzoeken.

Zijn er al meer mensen die zin hebben om de dag daar voor een feestje te bouwen op die camping?? ik zit hier met een paar man die daar wel zin in hebben.. we wachten eerst wel ff af of er meer mensen willen...

Status
Not open for further replies.
Back