[legaal] Scootermeeting Grou (Friesland) incl. Vergunning!

Status
Not open for further replies.
robin

bij de 40 als je hard trekt nog beetje hehe maar naja wij komen met een groep van 40 lui uit joure naar grou! waar we afspreken weten we nog niet dat zet ik ook nog wel in dit forum! het moeten meer worden dan 40 lui!! dus naja ik zet nog wel neer hoe we het doen! 40 lui = 40 scooters!

groetjes Robin

Ok volgende week een gesprek met gemeente + politie.
Daarna volgt er dus een concrete update van deze kant, het lijkt iig positief allemaal :)

vlamico said:
welke dag precies, en hoe laat??
wil ik wel graag weten, omdat ik dan even mee moet

Woensdagochtend waarschijnlijk, ik zal dinsdagochtend nog ff contact opnemen met de ambtenaar, maarehm hier spreken we op msn wel ff verder over...

ZmokerZ said:
die handschoenen snap ik nog steeds niet (misschien ben ik dom)
maar je valt toch niet op je handen 8P
Tja en een helm!! je valt ook niet op je hoofd Toch!? , mischien een kussentje voor onder je Kont! daar val je volgens mij als eerste op!

komo said:
Hoe ver ligt dat terein af van het station in grou? Willen namelijk met de trein komen! en hoe lang is dat ongeveer lopen?

Bestaan er toevallig ook treinen waar je je scooter in mee mag nemen :P
Dan kan ik ook komen... :)

mzzls

Aerox for life said:
Bestaan er toevallig ook treinen waar je je scooter in mee mag nemen :P
Dan kan ik ook komen... :)

mzzls

Vrachttrein komt hier rond 5uur s'ochtends wel altijd langs :P
Maarehm beter regel je een auto met aanhanger ofzow :rolleyes:

Beresnel said:
Tja en een helm!! je valt ook niet op je hoofd Toch!? , mischien een kussentje voor onder je Kont! daar val je volgens mij als eerste op!

tuurlijk heb ik een kussentje voor me kont is me buddy toch? 8P

balen dat het op zaterdag is :(

Hopelijk kan ik vrij krijgen, dat zou dan mijn laatste meeting worden met mijn Rox :'(

etter :P

Ik wil wel graag komen, Oisterwijk was ook te vet :D
De belangrijkste reden dat ik wil komen is natuurlijk dat ik jou ff moet flammen @ sprint, en dat mijn Rox jouwe moet overheersen :P

;):*

Hmz, niet echt meer aan gedacht, maar blijkt dus dat ik ivm werk en tentamens helemaal niet kan op 26 juni :S:S

Ties said:
Hmz, niet echt meer aan gedacht, maar blijkt dus dat ik ivm werk en tentamens helemaal niet kan op 26 juni :S:S

weird.gif
, mja hopen dat we het redden met 9 crewleden, en anders kijken we nog ff verder naar vrijwilligers....

vind ik erg jammer ties! had je graag weer even willen meeten :)
maarjah het is niet anders.
veel succes met tentamens en dergelijke.

Mja, sorry jongens, heb er verder niet echt meer bij stil gestaan. Veel succes iig met de meeting! :W

Dank u! Ik denk/hoop dat we het ook zonder jou wel tot een goed eind kunnen brengen.

Morgen om 15.00 trouwens laatste en allesbeslissende gesprek met gemeente...
Daarna dus de definitieve update...

dat is mooi dan is er duidelijkheid en kan ik contact op gaan nemen met de camping en het mag nu ook van me ouders :D

Status
Not open for further replies.
Back