Lc hebo tomos

velgrand matzwart, of hoogglans zwart?

  • ja is wel mooi/apart

    Votes: 94 63.9%
  • nee is totaal niet mooi

    Votes: 53 36.1%

  • Total voters
    147
zoveel juni,

Vandaag lekker een kontje gemaakt, zwemmen ging niet door dus dan maar iets anders... Zadel word evt nog ingekort, en komt een mooie bekleding op.

*let ook op men gepimpte schuurdeur :p

1441f74.jpg


1441h0z.jpg


En nog meer BKUSST werk...
14cbswl.jpg


14cbthy.jpg


en ik laat jullie mijn geheime ontwerp prog zien :X :O :

14ccl7q.jpg


en bijna af... alleen nog nieuw kleedje en afwerken...

14ipunt.jpg


14ipwz8.jpg


14ipxlc.jpg


14ipz6h.jpg


14ipzpk.jpg


nog een keer, voor en na:

14iq04z.jpg

14iq0ef.jpg
 
misschien kan je beter update's plaatsen met aanvullende info... laatste 3, 4 kick's gaan allemaal over je zadel.

Verder is 't wel leuk waar je mee bezig bent, maar zo is het niet erg boeiend om te volgen..

Ben overigens wel benieuwd wat het eind resultaat word en of het een beetje gaat boeke *D
 
update

gister radje van robin gekregen, eindelijk...
Meteen fotos gemaakt natuurlijk. KVS reservoir word wss anders, direct op de rad. op de fotos is het erg onduidelijk maar hij zit dus op de plek waar ik em wil hebben, tussen de cil en vv in.

14totbp.jpg


14towf8.jpg


14towlx.jpg


14towtt.jpg


14tph6w.jpg


team-losi said:
misschien kan je beter update's plaatsen met aanvullende info... laatste 3, 4 kick's gaan allemaal over je zadel.

Verder is 't wel leuk waar je mee bezig bent, maar zo is het niet erg boeiend om te volgen..

als dat bij een scootproject gebeurd niks aan de hand, en hier wel :S

nja en of het boeiend is om te volgen, dat verschilt... Is idd niet zo dat ik binnen paar maanden ding af heb, en als je dat verwacht is het idd saai.

en ff over een strak zadel, ik neem aan dat je polini 911 zadel bijv bedoeld zoals je wel vaker op puch ziet ? Die is gewoon veel te kort, en ik ben nu nog niet van plan zelf iets te gaan fabrieken. Verder vind ik dit zadel niet zo onaardig staan...

mja ik werk nu vakantie hard door, eerst volgende update is hopelijk een blok waarrvan de spoelers opgelast zijn
 
Last edited:
hebo cilinder de deur uit? :)
Iig geen membraan cilinder zo te zien, waar ga je nu voor? Am6, derbi of nog iets anders? :p
veel suc6 nog
 
95cc:? je wilt toch gaan sprinten? dan mag je maar max 80cc hebben...
wel vet dat je het probeert, hoop voor je dat het gaat lukken!
 
Pim. said:
95cc:? je wilt toch gaan sprinten? dan mag je maar max 80cc hebben...
wel vet dat je het probeert, hoop voor je dat het gaat lukken!

ik wil er niet mee gaan sprinten, frame is te zwaar, en je mag niet eigen carter maken...

als ik keertje goed zat ben kijk ik of ik em als motor kan laten keuren, nieuw zelfbouw voertuig :W
 
Back
Top