-- Hebo Twins -- Hebo Rox sponsored by DDL

Hey man!

Ik kan jammer genoeg niet de foto's zien maar dan moet ik wel wachten tot ik thuis ben :p of je doet ze op SP. Maar wat ik allemaal lees wordt het echt wat! vooral die pijp en die cylinder zo mooi :D

tot kijks stephan!
 
Ow btw ik kan ze nu toch zien :X-- geweldig!! die ophanging past ook wel goed op mijne :p echtn mooi ding zeg!

zeg maar tegen DDL dat ze goed werk leveren! :D

yo!
 
@ Jan, Heb het doorgegeven aan DDL en thnx haha :) komt goed jonguh!

Verder update zaterdag 6 maart bijgevoegd aan de 1e post!
 
Nette score met je Due plus zeg :O. Vind de keuze voor Hebo wel riskant maar toch leuk, omdat niemand het tot nu toe echt probeert. Good job!
 
Het busje om het asje heen half in de velg gestoken
P1031196.jpg

lijkt het zo of heeft de as (met busje dus) nog steeds speling in je lagers?

ziet er steeds beter uit! succes
 
@ JoeyH

Hey, jah naja "riskant" in welke zin bedoel je dan?? Ik vind erniks riskants aan eigenlijk want heel veel hebben de gedachten nog van hebo---> slechte wandjes, maja das inmiddels ookal veranderd en doorontwikkeld ;) maja we zullen zien wat eruit komt rollen allemaal op 15 April :)

@ Jordy,

Jah klopt, zit een klein beetje speling op idd ;) alleen op de 1 of andere manier valt dat busje in het "vaste" gedeelte van de velg wel goed klem, alleen aant het uiteinde op die busjes die er std in zitten zit idd een klein beetje spelling, maar dta maakt niet uit opzich ;)

Thnx voor het commentaar :) vind leuk om te horen dat de mensen het wel "netjes" vinden ookal ben ik wel een mierenneuker en is eigenlijk niks 100% naar mn zin eraan :p maja ach geld is het probleem ;)

Zal strx binnekort ff een update maken van hoe alles ernu bij staat, miss tog ook die 10inch eronder hangen voor op strijen ;) of ik neem ze beide mee ;p kan ik daar eventueel ook nog switchen.
 
Last edited:
@Henk

Haha, jah ik had hem netjes ingepakt tegen de vocht en had geen zin om hem weer uit te pakken ;)

Maar het is gewoon een C30, zal vamiddag als ik thuis ben wel een foto maken met de pijp zichtbaar.

thnx voor de reactie btw.
 
Weet hoe t moet hoor Oscar ;) alleen het is de oude C30 van KevinP van het forum hierow en heb dat ding al in de wd40 gedouwd, alleen doe dit uit voorzorg ;) niks geheims of wat dan ook haha :p
 
Back
Top