-- Hebo Twins -- Hebo Rox sponsored by DDL

UPDATE 27-04-2010

Nou vandaag de scooter bij DDL Tuning opgehaald nadat hun hem hadden afgesteld :) vind dat er een vrij net vermogen uit is gekomen en ook een leuk koppel. Zeker gezien het een Hebo Manston Revo is.​

Er zit naar mijn mening nog wel verbetering in, maar dat is dan voor mijn 2e dalicensie pas van toepassing.'​

Tm nu toe is dit de grafiek:​

[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/HeboMax27-04-2010.jpg[/ir]
Heb ook nog een andere van wel 22.0 pk maar die deed de scanner niet goed scannen :(

PK: 22.0
Nm: 12.6

Naar mijn mening dus wel een mooi resultaat :winner:​

Komende dagen nog even een overloopje maken, band op druk brengen, wegen en het borgen afmaken.​

Miss tm Strijen, mischien ook niet. Hoop sommige van jullie mischien te ontmoeten.​

Weet trouwens nog niet ofdat ik op Strijen ga rijden aangezien ik even geen risico wil lopen dat er iets kapoet loopt op die dag.​


Dan nog een vraag! Wat voor bar hebben jullie in een stage 6 slick? in een std aerox achterband moet 1.5 bar maar in zown slickiee??

Tm de volgende update rond konginnedag
 
Grafiek is een beetje rommelig, en zakt op topvermogen weer iets in..

Voordrest best een nette score voor en revolution.
 
Hij kakt wel heel snel in idd!

Ik zou toch even wat tijd steken in de overbrenging want dit is niet echt geweldig..

Stnd band moet volgensmij 2,3-2,5 hoor :+

Met jou gewicht en vermogen kan je gewoon 2,5 bar erin doen. Ik had 3,5 en mede door mijn gewicht:)+) nergens last van;)
 
Testen hé, 1bar kijk of hij redelijk hard is. Ik zou zeggen pomp hem niet Te hard, maar zodat hij een beetje meer band oppervlakte op de baan heeft.
 
Testen hé, 1bar kijk of hij redelijk hard is. Ik zou zeggen pomp hem niet Te hard, maar zodat hij een beetje meer band oppervlakte op de baan heeft.

Meer opp ->> meer weerstand ->> minder snelheid!

Hup ding op 2 bar, jij hebt echt geen last van weelspin dus ga niet zo overdreven moeilijk doen:)
 
Wie ik?? Geen last van wheelspin :p kan beter jou noemen :p jy weegt 2x zo zwaar als my haha :p

Nee staat nu op 1.5bar :)!

@VSpeed
Dit is een EPC stuur of gewoon een fietsstuur pakken en die omdraaien kan ooknog.



Miss ook nog een update van Strijen vandaag als we gaan ivm het weer en de staat van de baan.
 
Update 06-05-2010

Zo vandaag langs DDL geweest, even met Dennis over "de lijn" gehad. Hierdoor gaan we nog wat testen in verzwaringsplaten en beetje de ideale lijn vinden. De bedoeling is wel om constant boven de 20pk te blijven...

Oftewel het komt goed voor de 16e!!
 
Wie zegt dat ik ga winnen? Dat maak jy ervan! En dat de mijne 2x zo zwaar is boeit niet, jy bent zelf ook 2x zo zwaar en streef gewicht is by beide 140kg toch neem ik aan?

Verder is mijn doelstelling voor de 16e oefenen voor volgend seizoen + een 7.. Rijden dus onder de 8 duiken :)! Owhjah en volgensmij ben ik de 1e met een Revolution btw??

Maja Oscar we zullen zien hey!
 
Haha idd een hap uit dat broodje bapoa! :p trouwens wel een beeetje eng dat je na 1 minuut al terug reageert! :|
 
Wie zegt dat ik ga winnen? Dat maak jy ervan! En dat de mijne 2x zo zwaar is boeit niet, jy bent zelf ook 2x zo zwaar en streef gewicht is by beide 140kg toch neem ik aan?

Verder is mijn doelstelling voor de 16e oefenen voor volgend seizoen + een 7.. Rijden dus onder de 8 duiken :)! Owhjah en volgensmij ben ik de 1e met een Revolution btw??

Maja Oscar we zullen zien hey!

Je bent niet de 1ste met Revolution ;) 3 jaar geleden reed ik met Revo :p @ Zip :)
Prima beuk cilindertje moet ik zeggen, alleen die wandjes zijn erg gevoelig.

Onder de 8 rijden moet opzich wel lukken!
 
@ Xiphos

Okay ;) dan ben ik de 1e met een mina Revo blokje op de SBO dan? Haha :p
Maar hoeveel pk had jy? En wat was jou beste tijd met wat voor gewicht erbij? Miss kan ik erwel onder duiken dan haha :p


Vanmiddag btw de scooter ook weg brengen naar DDL voor wat laatste afstelwerk, dan het borgen afmaken en zijn we helemaal klaar! :D
 
Huh, je oude cilinder hang onder de scooter in mijn schuurtje hoor :O maar je bedoelt de uitdraai ofwat? En ik heb jou oranje Wk-machine ook gezien, gehoord en geroken vanmiddag patje en ik moet zeggen hy is apptetijtelijk goed! :p
 
Back
Top