Lars#Dragster geciteerd in de Volkskrant

Ik ben er overigens ook zo onderhand wel mee gekapt me druk te maken over mensen waar ik niet mee geassocieerd wil worden... Zelfs het irritante Lonsdale zusje van m'n vriendin gedraagt zich nog 10x beter dan wat ik soms @meeting zie lopen... Wat de Volkskrant doet, kan absoluut niet in mijn ogen, en 15/16-jarige VMBO-ers interviewen, dat is wel een erg makkelijke prooi [no offence overigens]...

wat maken mensen zich druk over de naam van scooterrijders.
9 van de 10 scooterrijders rijden als debielen, dat is gewoon een feit.
Dat de naam daardoor slecht is, tja eigen schuld, niemand die daar wat aan kan verranderen.

owwww dit haat ik zo heh

ik vind het niet zo gek dat iedereen denkt dat scooters gevaarlijk zijn. Als mensen dit lezen snap ik het wel dat ze scooter gaan haten.

die gasten ff dit eronder en dit eronder zo gepiept domme mogool

Originally posted by wanksta1
owwww dit haat ik zo heh

ik vind het niet zo gek dat iedereen denkt dat scooters gevaarlijk zijn. Als mensen dit lezen snap ik het wel dat ze scooter gaan haten.

die gasten ff dit eronder en dit eronder zo gepiept domme mogool

Wat dacht je mevrouw Peijs met haar "opvoersetjes"

Aan het begin van dit topic maakte ik me nog kwaad..
Nu niet meer, je doet er toch niks aan, toch is het erg lomp, en een mooie mogelijkheid om weer eens iets goeds in de media te laten komen :!

Maar Jeroen van de Berg (17) hoeft niet lang na te denken over de echte lol van zijn Malaguti F12: ‘Je kunt hem mooi opvoeren!’ Hoe dat moet, weet iedereen. Een andere uitlaat, een zwaardere cilinder, een betere luchtfilter . Zo gepiept.

Luchtfilter :?
Dan zal ie wel bijna gaan vliegen jah....

Maar ff ontopic:
Het is echt een zinloos artikel, ik snap ook eigelijk niet wat het doel is van dat artikel, iemand ?
Het beste zou denk ik zijn om hun te vragen(of dwingen :rolleyes: ) om een rectificatie neer te zetten ofzo....

Last edited:
Hmz, ik had dus al (shame on me) na te lame zoekactie nw topic gemaakt over dit gedoe, maar goed. Ik baal van dat soort stukjes, ook al ben ik niet meer echt actief bezig met scooters... Dat dan 1 of andere dieptrieste gast van 15 ook nog eens gaat vertellen dat ie al 3 maanden op zn scoot rijdt en elke agent er uit rijdt, kan ik helemaal pissig om worden... Wat nog triester is, is dat de volkskrant een kwaliteitskrant behoort te zijn en niet zo'n generaliserend stukje als dit hoort te tikken. Vast ook weer 'onderzoek' gedaan door een enorm triest wijf die ooit eens aangereden is door een spatramet en daardoor een brommerfobie heeft ofzo :rolleyes:

Anyways, ik vind het een goedkoop artikel van de volkskrant om de scooterrijder zwart te maken en zit er dus ook hard over te denken om een (goed beargumenteerd en beleefde) brief of mail te sturen naar de vk, want die pagina die ze hebben besteed hieraan is natuurlijk pure boom- en inktverspilling.

Feit is gewoon dat de media gewoon even een artikel willen maken over wat dan ook. Ze willen sensatie en dat gaat altijd ten koste van een goed beeld van de zaak (niet alleen 1 kant tonen). Als wij zo'n artikel lezen denken wij het wel beter te weten maar vergis je niet, zo zijn alle andere verhalen in de krant ook! Ze lullen er maar wat om heen om het interessant te maken! "Politie schiet café bezoeker neer" klinkt een stuk anders dan "Man met mes neer geschoten na bedreigen agent" snappie? alle artikelen zijn zo, als je wél van de hoed en de rand weet iriteerd het gewoon.

Probleem in Nederland is gewoon dat er ook meteen teveel waarde aan gehecht word. Meteen worden ministers geïnterviewd om de "mening" met het volk te delen (de minister zegt gewoon wat hij denkt dat het volk wil horen) zoiets als "dat kan natuurlijk niet door de beugel, hier moet iets aan gedaan worden!" Vervolgens worden er weer allemaal loze beslissingen genomen door mensen high-up terwijl de persoon die het uit moet voeren, de persoon die wél weet wat te doen, met de handen in het haar zit omdat die beslissingen juist de functionaliteit belemmeren!

Als er dan ook eens een zender of krant was die wél serieus een verhaal kan plaatsen met de voor en achterkant en zonder het noemen van elke dooie op deze aardkloot..

Draaf ik door? O-)

Ben benieuwd hoe de krant reageerd. Op het motor-forum zijn ook een aantal mensen flink in de zeik gezet omdat ze hun verhaal kwijt wilden. Dat ze bijvoorbeeld op het klaverblad onderuit gingen door oliesporen ofzo. Vervolgens word het verhaal dan weer zo verteld dat er weer een maniak onderuit is gegaan omdat deze voor de zoveelste keer aan het racen was op de openbare weg oid. Pas dus aub op met wat ze ervan maken!

naja, zoals andere zeggen is hier nix aan te doen, hoe positief scooters in het nieuws komen enzo, 99% van de mensen blijven ons toch niet mogen dus........
verder vind ik deze artikel KANSLOOS persoon die dit heeft geschreven moet zijn baan opgeven en uitkering aanvragen, als dat hem lukt.:|

verder vind ik dus dat ''DE ECHTE'' scooterrijders die meer met het techniek bezig zijn dan ipv om straat als een malloot te knallen, zicht totaal niet moeten ergeren aan dit artikel.

hoe vaak komt het nou voor, dat je met je scoot op straat rijd? amper tot nooit dus, verder heb je ook allemaal legale meeting waarbij je onder elkaar bent, en dus gerust je gang kan gaan:)

DIT IS ECHT FUCKING ONZIN

Gvd ken me hier zo kwaad over maken

Als je niet weet wat een cilinder of bougie is hoor je er niet bij: BWAAUUUHHH kheb neigingen om een bougie in de Peijs ofzo in ze reet te gaan douwe:(:(

Originally posted by scooteraars
DIT IS ECHT FUCKING ONZIN

Gvd ken me hier zo kwaad over maken

Als je niet weet wat een cilinder of bougie is hoor je er niet bij: BWAAUUUHHH kheb neigingen om een bougie in de Peijs ofzo in ze reet te gaan douwe:(:(
haarO-)

ja zoals al gezegt wordt komen scooter slecht in het daglicht
waardoor veel oudere mensen ze nog meer gaan haten
en dus nog meer klachten over scooter
dus nog meer rollenbanken en controles
en dat wil toch niemand ?
:)

we zitte nu in neerwaardse spiraal

komen scooter slecht in het daglicht
enz.

Wat nou neerwaardse spiraal? 90% van de scooter pubers hebben zich altijd al schandalig gedragen op de scooter. Het feit nu is alleen dat nu elke mongool goed kan opvoeren (mede dankzij internet) en dat zag je 6jaar geleden nog niet.

dus nu heb je meer scooter mongolen met veel snellere scooters.

Originally posted by franky
we zitte nu in neerwaardse spiraal

klopt, zodra de meeste een scooter zien, vinden ze 't mar een roekeloze mongool die erop rijdt .... en gaan ze d'r mar vanuit dat hij de wet overtreed:mad:

Net ook... rijd hier met 45/50 door 't dorp... vrouw begint me naar d'r verstand te wijzen en me aan te kijken alsof ze me dood wil hebben.... :| Ook een keer de berm in gedrukt, omdat iemand niet wist dat ik daar op de weg Moest... tjah... 'die scooterrijders zijn allemaal idioten :|' dan druk ik 'm tog gewoon in de berm....

Back