Lars#Dragster geciteerd in de Volkskrant

Een citaat uit een artikel of het internet, zoiets dus. Het LIJKT net alsof lars#dragster hier een persoon is, net zoals die anderen die geciteerd worden
inderdaad daar dacht ik ook aan....

Maar ik heb misschien wel gelijk, maar zoals Razma me net al duidelijk probeerde te maken (zie reactie hierboven), gaat het niet om het winnen of verliezen. Maar om 'scooterrijders in een verkeerd daglicht zetten' tegen te gaan..... en de goede dingen een keer te laten zien

Een vriend van mij kan erg goed filmen, werkt ook bij een productie bedrijf, als je wil, kan ik hem best vragen of ie een keer wil komen filmen...
Dan moet t beeld materiaal vervolgens naar sbs ofzo gestuurd worden.

soort 'promofilm' zeg maar
moet goed over nagedacht worden dan..

altijd welkom op een scooterrace ook denk ik :)
naja.. in overleg met SOBW dan..
ik weet niet of die zo op publiciteit uit zijn..

Originally posted by Razma
soort 'promofilm' zeg maar
moet goed over nagedacht worden dan..

altijd welkom op een scooterrace ook denk ik :)
naja.. in overleg met SOBW dan..
ik weet niet of die zo op publiciteit uit zijn..

denk dat meeting beter is

Echt mega onzin artikel dit (ik had net een zwaar pissed Lars aan de tel)

Mja ik hoop dat het recht gezet kan worden en/of een positief artikel gemaakt kan worden...

Oja even over dat filmen enzo.

In Oisterwijk is volgens mij heel erg mooi beeld materiaal gemaakt. Ik heb alleen geen idee hoe of wat het daarmee zit?

Owyeah, ziet die gast daar met ze cilindertje staan:D

Lekker realistisch allemaal.

Zo'n giga onzin dit. Heel het brommerwereldje word in een negatief daglicht gezet. Vind zowiezo dat er de laatste tijd érg ver word gegaan rondom scooters/brommers. Alle media is nu gefocust op die paar idioten die er momenteel rondrijden.

Ik zou zeggen: Verweer van ons allen, niet alleen van deze site (Geeft wellicht een verdraaid beeld) maar ook van andere site's(www.brommerforum.nl puchforum, weet ik wat allemaal), interviews bij de scooterjeugd (niet alleen de jongens uiteraard) en bij meetingen en rollerbanken...

Ikzelf ben erg voor de keuringen/praktijkexames. Ook al wil dat eerste zeggen dat ik wellicht mijn toekomstige oldtimertje dan ook wel kan vergeten (nooit ingevoerd in NL).

Opvoeren is trouwens een ding, de berijder maakt het gevaarlijk, niet het opvoeren. Ook vind ik ook dat ze eens moeten kijken met wat ze opvoeren. Met puchies 80 enzo: Idioot. Ook 100 op een scooter rij ik niet graag(tja, kan er niets anders van maken. Zit stuk minder stabiel als mijn aloude schakeltje...) Maar 100 op een wrak vind ik harder dan met een goede (en aangepast) scooter/brommer.

En nog ff een qoute van een kennis over de plannen van onze minister:p "Die truthola weet nog niet eens hoe ze zon ding moet starten, laat staan wat het inhoud".

Originally posted by Honda-crew-PG
Alle media is nu gefocust op die paar idioten die er momenteel rondrijden.

Ondanks dat ik het niet eens ben met de plannen enz,..maar ik ben bang dat bij scooteraars het "een kleine groep verpest het voor de rest"-vliegertje niet opgaat. Moet zeggen dat ik alleen maar van die mongolen zie rond rijden.

Originally posted by PsychoDude_666
Ondanks dat ik het niet eens ben met de plannen enz,..maar ik ben bang dat bij scooteraars het "een kleine groep verpest het voor de rest"-vliegertje niet opgaat. Moet zeggen dat ik alleen maar van die mongolen zie rond rijden.

Kijk, dit is gewoon iemand die de realiteit onder ogen ziet :) 100% mee eens.

Helemaal mee eens.

99,9% van scooterrijdend Nederland is ook debiel, daar hoef je geen wetenschapper voor te zijn om dat vast te stellen. Kijk gewoon eens rond op een gemiddelde meeting.

kortom: de 99,9% verpest het voor de resterende 0,01%....

En ontopic:

Ze hadden op z'n minst erbij kunnen zetten dat het om een quote van het scooterforum.net kwam :) Tenmiste publiciteit..lekker fockin belangrijk dat het negatief is, van die stempel zal je nooit afkomen...kan je lang of kort over praten...

Back