eindelijk iets goeds gebeurd met de dragster ...

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Johan
btw Als ik nou eens een hekel zou hebben aan sr vipers met technigas next eronder en dr 50 , zou ik het dan ook leuk moeten vinden en het iemand gunnen die op zoiets rijdt , kei hard op z`n plaat gaat door een ongelukje ?

sluit ik me helemaal bij aan

Toch zegt het wel iets over de scooter zelf.....hoe hard reed die gast dan ?
Ik bedoel...trok ie hard op of is ie onbegrensd en reed ie 25 ofzo ?
Wel klote voor m.
Oja en een Dragster vind ik LELIJK...maar alsnog wel zielig 0?

vergeten er bij te vermelden, maar die gozer stond wel altijd te showen en te patsen met dragster dit, dragster zus, dragster zo. en maar stoer doen met volgas over het schoolplein heen crossen

Originally posted by CreaToR
vergeten er bij te vermelden, maar die gozer stond wel altijd te showen en te patsen met dragster dit, dragster zus, dragster zo. en maar stoer doen met volgas over het schoolplein heen crossen

JAH DUH DOE IK OOK ALTIJD :P

al gaat er iemand met zn scoot op zn bek ga ik normaal niet lachen
maar 1 keer heb ik me kapot gelachen.
Die gast (turk geloof ik(niet racistisch beldoeld) ) was heel de tijd stoer aan t doen met ze scooter op t schoolplein (wheelies,slippen,zonder helm rijden..... je kent t wel) totdat ie m op zn standaard wilde zetten en die gast met scooter en al ompleurde!
nou ik dacht dat ik dood ging van t lachen!

greetz.

Originally posted by aeroxR
al gaat er iemand met zn scoot op zn bek ga ik normaal niet lachen
maar 1 keer heb ik me kapot gelachen.
Die gast (turk geloof ik(niet racistisch beldoeld) ) was heel de tijd stoer aan t doen met ze scooter op t schoolplein (wheelies,slippen,zonder helm rijden..... je kent t wel) totdat ie m op zn standaard wilde zetten en die gast met scooter en al ompleurde!
nou ik dacht dat ik dood ging van t lachen!

greetz.

:) :) :)

Hallo... Het is meer als geintje bedoeldt denk ik hoor!
Ennuh, wat het is met die dragsters weet ik niet, maar ik had zelf laatst ook zo iets gezien: Jongen koopt nieuwe, rode dragster.
Week later kom ik terug bij die winkel, staat de dragster er ook weer. Voorwiel hing 25 cm boven de grond en het stuur hing bove de achterkant van het zadel. Jongen schijnt vol gas tegen een paaltje aan te zijn gereden of zoiets... Rust misschien wel een vloek op je weet het niet...

Dragster vinnik overigens helemaal niet zo lelijk!

mzzl

Originally posted by hebo-aeroxje
Hallo... Het is meer als geintje bedoeldt denk ik hoor!
Ennuh, wat het is met die dragsters weet ik niet, maar ik had zelf laatst ook zo iets gezien: Jongen koopt nieuwe, rode dragster.
Week later kom ik terug bij die winkel, staat de dragster er ook weer. Voorwiel hing 25 cm boven de grond en het stuur hing bove de achterkant van het zadel. Jongen schijnt vol gas tegen een paaltje aan te zijn gereden of zoiets... Rust misschien wel een vloek op je weet het niet...

Dragster vinnik overigens helemaal niet zo lelijk!

mzzl

dragster is echt een patserscootertje

ik vind het knap klote voor die gozer,kun je wel gaan zeiken dat het een drekster is,mja,ieder z'n smaak
die gozer heeft ws net als mij gewoon erg lang voor die scoot gespaard (ikke 1,5 jr lang,ook bijna nooit uitgaan enzo toen)
als je dan op je bek gaat is natuurlijk al erg,en op een schoolplein is al helemaal erg natuurlijk,gaan al die lui die zelf niet zo'n dure scoot kunnen betalen je zitten uitlachen enzo...

eg mongool van jullie dat jullie het leuk vinden als iemand valt

(ps dit is niet tegen iedereen bedoelt, maar degene tegen wie ik het heb weten wel dat het om hun gaat!)

En ook al heeft die jongen niets. Z'n hele scooter ligt uiteen! Weetjewel hoe SUPERKUT dat is. en sow wat dat het een dragster is. Dragster is mooi!

Nou jah! mzzl er

Mja ik vind dragster lelijk maar daar gaat het nu niet om. Ik was ook hartstikke blij dat ik me renner eindelijk had en glij je een keer uit over ijzel, dan baal je toch wel flink. Ik had weinig schade maar denk die kerel van die dragster niet. :rolleyes:

vind em ook niet mooi.
voorkap is te breed
koplamp :r
std uitlaat :r:r
achterspatbord komt bijna tot de grond
alleen die framebuizen zijn wel ok.
maar dat is mijn mening

greetz

Status
Not open for further replies.
Back