Owyeah, ziet die gast daar met ze cilindertje staan
Lekker realistisch allemaal.
Zo'n giga onzin dit. Heel het brommerwereldje word in een negatief daglicht gezet. Vind zowiezo dat er de laatste tijd érg ver word gegaan rondom scooters/brommers. Alle media is nu gefocust op die paar idioten die er momenteel rondrijden.
Ik zou zeggen: Verweer van ons allen, niet alleen van deze site (Geeft wellicht een verdraaid beeld) maar ook van andere site's(
www.brommerforum.nl puchforum, weet ik wat allemaal), interviews bij de scooterjeugd (niet alleen de jongens uiteraard) en bij meetingen en rollerbanken...
Ikzelf ben erg voor de keuringen/praktijkexames. Ook al wil dat eerste zeggen dat ik wellicht mijn toekomstige oldtimertje dan ook wel kan vergeten (nooit ingevoerd in NL).
Opvoeren is trouwens een ding, de berijder maakt het gevaarlijk, niet het opvoeren. Ook vind ik ook dat ze eens moeten kijken met wat ze opvoeren. Met puchies 80 enzo: Idioot. Ook 100 op een scooter rij ik niet graag(tja, kan er niets anders van maken. Zit stuk minder stabiel als mijn aloude schakeltje...) Maar 100 op een wrak vind ik harder dan met een goede (en aangepast) scooter/brommer.
En nog ff een qoute van een kennis over de plannen van onze minister
"Die truthola weet nog niet eens hoe ze zon ding moet starten, laat staan wat het inhoud".