This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Lagers verneukt??

lach maar, maar die lui verdienen dus serieus +- 40 / 45 euro per uur....

wimpie : als het echt niet lukt dan moet het maar....
 
JPS doet het alleen maar voor 40 euro als je ook de krukas bij hun hebt gekocht. Het is overigens 60 euro als je blok goor is.
 
Jah tis klote dat er geen "echte" dealers in zeeland zitten... Althans niet zulke als waar jullie t overhebben.

Mijn blok is nog schoon van vorige keer, dus dat is geen probleem. Tja nu maar hopen dat er een paar niet te veel geld vragen.. Mja wie hard wil moet dokken
 
Originally posted by Sushi
lach maar, maar die lui verdienen dus serieus +- 40 / 45 euro per uur....

wimpie : als het echt niet lukt dan moet het maar....

daarom, na 3 pogingen bleef dat klote ding lekken.en aangezien het mijn dagelijks vervoer is,dient dat ding gewoon te rijden en geen gezeik svp
verder is twins dan misschien wel wat duurrolleyes: ), maar ze leveren wel kwaliteit.ze hebben me hele blok schoon gemaakt(anders kunnen ze niet werken zegt die),de as loopt mooi soepel, en het belangrijkste:het lekt niet8) .
 
Tel eens uit 1 set race-lagers van zeg 50 euro monteer daarbij keeringen orig. van zeg 16 euro. blok gemonteerd of laten doen bij dealer en bij de eerste keer starten maakt hij een beetje een "vreemd" geluid.
na een paar weken gaat dit geluid een irritante boventoon voeren en je gaat de zaak opnieuw beoordelen, je bent verplicht opnieuw te beginnen en je wil uiteindelijk alles toch GOED voor elkaar hebben. ( even voor de duidelijkheid, krukas lagers kun je niet hergebruiken na demontage )

ik bedoel hiermee te zeggen dat ik veel meer lagers verkoop aan mensen die het goedkoop PROBEREN op te lossen dan aan echte vakmensen met ervaring. Je zult dan ook kunnen begrijpen dat de meeste dealers het zelf monteren van lagers zullen toejuichen !


zoals ik al vaker heb verkondigd 1 x 7 = 7
2 x 5 = 10 + ongemak


wat vinden jullie van deze redenatie ?


CAPICHE ???
 
ik vind 50euro voor 2 lagers nogal een groot bedrag...verders ben ik het half met je eens... Waarom zou je het niet zelf proberen..?
 
Jah dat heb ik gedaan maar dat werkte niet zo Uhm weet nie waar jij je lagers haalt?? want had een setje c4+keerringen voor 22.75(waren eerst ff verkeerde geleverd, gelukkig in mijn voordeel) en 2x c3 koste 14.88 ofzo, nou keerringen kosten niet veel... (zou gauw een andere (lees goedkopere) dealer zoek

Heb nou een dealer gevonden die volgens iemand als je je 2 blokhelften+krukas+lagers geeft em voor 17.50 fixt. Nja die lagers koop ik dan daar wel, vink anders btje lullig. Dus dinsdag maar is gaan bellen en hopen dat die gast de waarheid sprak (vind t wel erg weinig)
 
ik heb het over malossi race- lagers voor piaggio, niet zomaar lagers en originele piaggio keeringen.

Zoals ik al zei : geen appels met peren vergelijken !!
 



[MOD EDIT] Ja das goed, geen sluikreclame [/EDIT]
 
Originally posted by Twin
ik heb het over malossi race- lagers voor piaggio, niet zomaar lagers en originele piaggio keeringen.

Zoals ik al zei : geen appels met peren vergelijken !!


Waarom monteer je in vredes naam Malossi lagers, terwijl precies die lagers ook in een SKF doosje waar een veel kleinere bedrag op staat heb?

Dan ben je een dief van je eigen portommonee...Om het maar even in de spreek woordelijke trant te houden...
 

Een krukas in de vriezer leggen is niet echt handig. Door de kondens zou ie best eens kunnen gaan roesten als je niet direct na montage gaat rijden.

Gasbrander op C4's is fout. De kooi kan er niet tegen.

Remreiniger op de plastic kooi lijkt me ook niet ideaal. Deze kan wel tegen benzine, maar remreiniger is vaak toch wat agressiever.

En zeggen dat C4 kut is omdat je zelf niet kunt monteren is wel een beetje raar hoor. Ik vind ze prima.

En voor Anthony: Da's een uitspraak die je op het lijf is geschreven, redenatie 100%
 
Last edited:

ik ken zaken die vrolijk 52.50 euro vragen voor skf lagers c3.eigenlijk kende ik alleen maar zaken die dat vroegen.al die aarzige zaken in den bosch bijvoorbeeld....
vd kruijs vraagt 37 euro btw, nog steeds aarzig veel voor lagers.in mijn minarellitijdperk had ik lagers voor 15 euro(skf c3),waarom moet dat prijsverschil zo aarzig hoog zijn:S
 
Tja wij hebben hier een van peyl zitten, hiervoor ook nog nooit van gehoord maar dsa een officiele SKFdealer, en dus alles erg goedkoop!