Lagers verneukt??

Hmz, heleboel zit in elkaar, en ik kan gewoon de krukas doormiddel van vliegwiel enzo redelijk normaal draaien wel iets zwaarder. Maar nu hoor ik dus toch een ratelend geluidje :'(
Wat zou die nog meer kunnen zijn dan de lagers want moet er niet aan denken dat de hele boel weer uit elkaar moet!!

Het geluid is vooral bij t stationair draaien als ik gas geef hoor ik het niet zo goed maja komt ook door fuckin geluid wat da ding maakt.

Als het toch de lagers zouden zijn kan ik dan nog wel ff doorrijden of is dat heeeeeeeel onverstandig?
 
Je kan er mee door rijden, maar het is niet verstandig. Ik weet bijna zeker dat het je lagers zijn. Veel succes.
 
Je hebt de lagers er niet goed ingezet, als hij stroef loopt is het waarschijnlijk niet een naaldlager. Probeer anders even je blok op te warmen en te centreren.
 
Dat heb ik toen al geprobeerd, maar harder dan ik sloeg durfde ik niet te slaan omdat ik bang was iets te verneuken....en dr kwam totaal geen beweging in.
 
Ik ga er dus nu ook maar niet meer zelf aanbeginnen! Zo klote probeer je t goed te doen heb je alleen maar problemen en die eppo's die de lagers er met een een hamer in rossen rijden vrolijk rond :mad:

Nu vroeg ik me af wat moet het ongeveer kosten als je een al gespleten blok met een krukas naar een dealer brengt om daar lagers en keerringen er in te laten zetten (koop die dingen maar dat is ook zo lullig als je die dan ook meeneemt ;) ). Want heb wat mailtjes gestuurd naar verschillende dealers maar zodat ik niet ontzetten wordt belazerd!
 
Originally posted by Joost@aerox
40 eu bij jps.

ik ben bij twins 227 euro kwijt incl rito as en malossi-lagers:rolleyes: heb gewoon een kaal blok afgeleverd...(dus ook krukas&lagers eruit gehaald)
 
Nu hoor ik dat er toch misschien een kans is dat ze het overleefd hebben. Want ik heb toen een koelvloeistof lek gehad en nu zei een gast dat daardoor misschien kwam. Nu zouk een bjte olie bij me krukas moeten doen? Hoe doe ik dit goed zonder cil eraf te halen? Spruitstuk er af en dan? Of hij had t over een nippeltje waar je zo olie bij je krukas kon doen??
 
Originally posted by PsychoDude_666
Nu hoor ik dat er toch misschien een kans is dat ze het overleefd hebben. Want ik heb toen een koelvloeistof lek gehad en nu zei een gast dat daardoor misschien kwam. Nu zouk een bjte olie bij me krukas moeten doen? Hoe doe ik dit goed zonder cil eraf te halen? Spruitstuk er af en dan? Of hij had t over een nippeltje waar je zo olie bij je krukas kon doen??

tis geen 4takt:S je kan idd spruitstuk eraf halen en beetje olie langs de krukas gieten.KAN...
 
Originally posted by wimpie
ik ben bij twins 227 euro kwijt incl rito as en malossi-lagers:rolleyes: heb gewoon een kaal blok afgeleverd...(dus ook krukas&lagers eruit gehaald)

Word jij ff fokking hard in je reet geraust !!! :D
 
Originally posted by Joost@aerox
geloof het wel ja, van die lagers weet ik het niet helemaal zeker.. je kan ze ff mailen anders.

kan niet inc lagers, anders werken die lui voor 5 euro per uur ofzo :p
 
Pff die dealers pleuren er toch zo'n as in een uurtje in? nja plus 20 euro lagers, nja rond 50-60 euro?? Of verdient de gemiddelde dealer 50 euro per uur 8)
 
Back
Top