A-Bizar - 3 March 2004 #21 dat oranje vind ik echt zeer bruut Denk alleen niet dat het mooi staat bij de kleur van die oto. beter doe je je kappen zwart oid. Veel suc6 verder
dat oranje vind ik echt zeer bruut Denk alleen niet dat het mooi staat bij de kleur van die oto. beter doe je je kappen zwart oid. Veel suc6 verder
J-491RR Bull Power!!! 3 March 2004 #23 heey vetjes de ex-arnie zip. die heb ik nog geblaast toen dit ga ik in de gaten houden
Arnie Boinaarz 3 March 2004 #24 Met sprinten verloor je Jon(J-491RR) Maar zondag komt het echte goeie werk voor je scooter binnen
T Timo@Zip Well-Known Member 5 March 2004 #26 Heb toenet ook de MVT toerteller van Arnie gekocht Dus het schiet al op8P
T Timo@Zip Well-Known Member 7 March 2004 #28 Ziet der goed uit Heey ik ben inmiddels terug en ben nu de trotse nieuwe eigenaar van de " afgedankte " spullen van Arnie! (thanx man ) Hier effe een fototje:
Ziet der goed uit Heey ik ben inmiddels terug en ben nu de trotse nieuwe eigenaar van de " afgedankte " spullen van Arnie! (thanx man ) Hier effe een fototje:
Arnie Boinaarz 8 March 2004 #29 Alle onderdelen zijn ex onderdelen van mij tot nu toe volgens mij Maar veel succes ermee en maak er wat moois van.
Alle onderdelen zijn ex onderdelen van mij tot nu toe volgens mij Maar veel succes ermee en maak er wat moois van.
Erwin. Well-Known Member 8 March 2004 #30 Wordt vast wel wat dit En arnie, ik wist niet dat scootdonors bestonden
'Lars Skyline Euner 8 March 2004 #31 Ik denk dat de fluor binnenkap en de kleur van de foto wel degelijk goed te combineren is!..(auto) veel succes!
Ik denk dat de fluor binnenkap en de kleur van de foto wel degelijk goed te combineren is!..(auto) veel succes!
Mikkel Speedake for life 8 March 2004 #32 Tot nu toe zie ik er in het geheel best toekomst in Ga zo door zou ik zeggen. (btw, uitlaat ligt bij arnie).
Tot nu toe zie ik er in het geheel best toekomst in Ga zo door zou ik zeggen. (btw, uitlaat ligt bij arnie).
Extera De oude Titera :) 12 March 2004 #36 en nu staat ie te koop..... Edit// sorry foutje gemaakt // edit Last edited: 12 March 2004
T Timo@Zip Well-Known Member 12 March 2004 #38 Hij staat idd te koop maja ik laat de project page nog effe open das makkelijker voor als mensen foto's willen zien.. Maja zodra hij verkocht is gaat de project page ook dicht!
Hij staat idd te koop maja ik laat de project page nog effe open das makkelijker voor als mensen foto's willen zien.. Maja zodra hij verkocht is gaat de project page ook dicht!