Hallo,
Ik heb nu dus ook een eigen project page. En ga nou niet lopen zeuren dat het niet project waardig.. Want het zal allemaal niet zo snel gaan ivm geld zaken enz. Ik wil laten zien dat er met weinig geld ook een best leuke scooter maken is. Maja ik kocht dus nu ongeveer 3 weken geleden mijn Puch Zip hartstikke blij natuurlijk mijn eerste scootertje
De Setup moet iets in deze richting worden:
Polini EVO 70cc AC Stage 1 Twins Tuned (inmiddels gekocht)
Polini evo 5 70cc pijp (ook inmiddels gekocht Mikkel @ forum houdt hem voor me vast )
24mm mikuni flatside carb.
malossi multivar vario (aanwezig)
Hebo verstelbaar
Hebo as
MVT toerteller (reeds aangeschaft)
Iets in die richting zal de setup worden!
Foto van hoe hij erbij stond toen ik hem kreeg:
Alle onderdelen+kappen die ik erbij kreeg:
En zo stond hij er aan het eind van de dag erbij:
Toen na ongeveer een week kon ik mijn blauwe verticale clamp ruilen voor een alu. horizontale clamp:
Inmiddels ook heb ik ook bijna de 8er velg kaal:
En de kleurcombo weet ik ook al De hoofd kleur wordt de kleur van deze auto:
En de binnenkuip+voetenplank+carterkap+kickstart pedaaltje+velgen worden fluor oranje. De carterkap+kickstart padaaltje+voetenplank heb ik inmiddels gespoten moet alleen nog blanke overheen. hier een paar foto's:
Hier stonden alle delen dus in de primer! En nu die ik net gemaakt heb van dat ze oranje zijn.
Het frame staat er inmiddels ook vrij zielig en alleen bij buiten:
http://upload.store.mdsalih.com/Het%20frame%20zoals
%20het%20er%20nu%20bij%20staat.JPG
En is dan de achter kap die ik inmiddels voor een klein gedeelte kaal heb. Dmv verafbeit (ik weet het is dom) Maar met schuren schoot het echt niet op.. Er zitten iets van 7 verschillende kleuren op 8P
http://upload.store.mdsalih.com/De%20half%20kale
%208er%20kap%202.JPG
Maja dit waren de foto's tot nu toe.. De setup ben ik nu ook mee bezig maja ik ben der nog niet helemaal uit wat het wordt. Ik denk iets in deze richting:
Dat wil ik zowiezo voor elkaar zien te krijgen.. Maja dat moet wel gaan lukken.. De airsal T6 heb ws. ook al gekocht maja ik moet nog effe antwoord van die kerol afwachten.
Ik heb nu dus ook een eigen project page. En ga nou niet lopen zeuren dat het niet project waardig.. Want het zal allemaal niet zo snel gaan ivm geld zaken enz. Ik wil laten zien dat er met weinig geld ook een best leuke scooter maken is. Maja ik kocht dus nu ongeveer 3 weken geleden mijn Puch Zip hartstikke blij natuurlijk mijn eerste scootertje
De Setup moet iets in deze richting worden:
Polini EVO 70cc AC Stage 1 Twins Tuned (inmiddels gekocht)
Polini evo 5 70cc pijp (ook inmiddels gekocht Mikkel @ forum houdt hem voor me vast
24mm mikuni flatside carb.
malossi multivar vario (aanwezig)
Hebo verstelbaar
Hebo as
MVT toerteller (reeds aangeschaft)
Iets in die richting zal de setup worden!
Foto van hoe hij erbij stond toen ik hem kreeg:
Alle onderdelen+kappen die ik erbij kreeg:
En zo stond hij er aan het eind van de dag erbij:
Toen na ongeveer een week kon ik mijn blauwe verticale clamp ruilen voor een alu. horizontale clamp:
Inmiddels ook heb ik ook bijna de 8er velg kaal:
En de kleurcombo weet ik ook al De hoofd kleur wordt de kleur van deze auto:
En de binnenkuip+voetenplank+carterkap+kickstart pedaaltje+velgen worden fluor oranje. De carterkap+kickstart padaaltje+voetenplank heb ik inmiddels gespoten moet alleen nog blanke overheen. hier een paar foto's:
Hier stonden alle delen dus in de primer! En nu die ik net gemaakt heb van dat ze oranje zijn.
Het frame staat er inmiddels ook vrij zielig en alleen bij buiten:
http://upload.store.mdsalih.com/Het%20frame%20zoals
%20het%20er%20nu%20bij%20staat.JPG
En is dan de achter kap die ik inmiddels voor een klein gedeelte kaal heb. Dmv verafbeit (ik weet het is dom) Maar met schuren schoot het echt niet op.. Er zitten iets van 7 verschillende kleuren op 8P
http://upload.store.mdsalih.com/De%20half%20kale
%208er%20kap%202.JPG
Maja dit waren de foto's tot nu toe.. De setup ben ik nu ook mee bezig maja ik ben der nog niet helemaal uit wat het wordt. Ik denk iets in deze richting:
Dat wil ik zowiezo voor elkaar zien te krijgen.. Maja dat moet wel gaan lukken.. De airsal T6 heb ws. ook al gekocht maja ik moet nog effe antwoord van die kerol afwachten.
Last edited: