KTP Streetmagic

Status
Not open for further replies.
weet ik niet, vind het wel toff staan onder een scooter :W

grip bij mensen zoals joel is wel verbeterd erdoor, verder vind ik de banden wel wat aan de zware kant.
De zijkanten van de banden zijn erg masief (voor het bochten werk, wat ik toch niet doe)

we zullen zien, anders hang ik weer mijn ml50 eronder.
maar hip is ie zeker
 
Omdat ik ze spuuglelijk vind.:+
Daarom beter 1 lelijke band met extra grip, dan 2 lelijke banden voor de sier.:W
 
weet ik niet, vind het wel toff staan onder een scooter :W

grip bij mensen zoals joel is wel verbeterd erdoor, verder vind ik de banden wel wat aan de zware kant.
De zijkanten van de banden zijn erg masief (voor het bochten werk, wat ik toch niet doe)

we zullen zien, anders hang ik weer mijn ml50 eronder.
maar hip is ie zeker


okay thnx voor de tip arthur, het staat idd goed vet 9||6
 
Lekker hoor, erg benieuwd wat t nieuwe blokje gaat scoren straks! Slick is ook goed tof, alleen vind ik dat je 2 slicks moet hebben of helemaal geen :).
 
weet ik niet, vind het wel toff staan onder een scooter :W

Punt :W

verder vind ik de banden wel wat aan de zware kant.

De echte die-hard sprinter zoekt ook de lichste banden ;)
(de jager @ nrg bijv) Denk dat ML50 het altijd ok zullen doen, en dat je met slicks wat meer problemen kan hebben bij slechte sprint strips.
Denk ik dan. ML50 alround altijd ok, slicks alleen beter @ perfect asfalt oid.
 
@ tinne: ik heb de slick meer genomen omdat ik het vet vind staat.
verder ga ik denk op het voorwiel ook opzoek naar een nieuw bandje, dit omdat het bij mij wel eens in overkomen dat het lijkt dat ie erg stuitert wanneer je hard rijd.
Of dit door de ml50 word vergroot op een niet al te vlakke weg weet ik niet, maar wil eigenlijk nog wel een andere voorband.
op automaxx had ik er bv erg veel last van.
Dus liever neem ik een wat stuggere band voor waardoor het wat minder gevoelig daar voor is.

dit is iets wat ik merk of denk, niet dat ik vertand heb van banden.
(om loze discussies te voorkomen)
 
@ tinne: ik heb de slick meer genomen omdat ik het vet vind staat.

Ik zou hem allereerst daarom ook kopen ;)
Dat het dan soms meer grip biedt....ok, mooi meegenomen.
Maar waarom voor dan geen slick? Mss voorvork kut?
Af juist omdat je achter geen vering hebt?
(dat kan ik me ook wel herrinneren..)

Of mss omdat je balhoofdshoek zo stijl is?
(ik roep maar wat hoor ;) )
 
tuurlijk kan er ook wat met mee spelen, maar wanneer de band stugger is lijkt het me dat ie ook wat stijver op de weg blijft.
wan heb wel gemerkt wanneer ie begin met stuiterren word het steeds heviger.
tevens is tezien aan mijn voorspatbordje dat de band ook erg omhoog kwam tijdens een sprint. ik denk toch dat het erg veel ligt aan de ml50

verder heb ik net een aanbieding gehad voor een ''andere'' voorvrok, soon heb ik dit in huis om te kijken of het gaat lukken met zo weinig mogelijk gezijk.
Of misschien dat ik wat hulplijnen er voor inschakel om het toch mogelijk te maken.

groetjes
 
denk je dat ik geld teveel heb ? maar nog maar een studentje :D

maar het is wel een sexy vorkje idd, verder kan ik er weinig over zeggen en zal je af moeten wachten of het zal lukken of niet...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top