KTP Streetmagic

Status
Not open for further replies.
blijft een leuk ding het arthoer :D
volgende keer niet meer burne achteraan de sprintbaan als ik foto's aant make ben he
 
Ik weet denk ik al wat 'de grote motorische verandering' inhoudt 8) Chill man. Het was trouwens wel om te gieren toen ik je met dat zwarte vizier zag :D
 
eindelijk keer in het echt gezien zag er mooi uit leuk je nog ff gezien te hebben en twee keer tegen je gesprint te hebben.
hij liep niet helemaal zoals die hoort te lopen ofwel?
was die jongen met die gele hellem:P
 
Jaspah said:
zwart vizier :D

laat je niet zo pesten jongen :henko:

geen medelijden jasper... ik ergerde me er ook al aan niet alleen van die foto. wou er toch al 1 :D maar jullie waren de druppel :rolleyes:

@purple: liep niet zo als het hoorde idd, wel 2 tiende van me eigen tijd afgereden..... je liep zeker achterin erg hard op me in ? kwam door standaard vertanding.

@mitch: het moet er toch eens van komen....
@rolf: NP, wij hadden over en geen tijd meer. een volle ruilen voor een lege is een goede zaak :winner:

genemuiden 100% aanwezig
 
jah inderdaad eerste keer won ik toen toen had jij een slechte start denk ik,
tweede keer had ik last van wheelspin en liep ik op zon 75 a 100 meter best wel hard op je in jah, scheelde ook niet zo veel met de finish lijn..

wat is je snelste tijd nu?
 
>purple-horse< said:
jah inderdaad eerste keer won ik toen toen had jij een slechte start denk ik,
tweede keer had ik last van wheelspin en liep ik op zon 75 a 100 meter best wel hard op je in jah, scheelde ook niet zo veel met de finish lijn..

wat is je snelste tijd nu?


ik reed met standaard vertanding, leek me al logisch dat je inliep.... alleen heb ik door deze verandering wel 2 tiende winst.
mijn snelste tijd was de 2e tegen jou... 8.23. je zag ook al de eindsnelheden dat jij een sluk sneller eroverheen kwam :D

volgens seizoen ga ik eens echt op zoek naar vermogen.})
 
ding is echt te gruwlijk en ik hoop voor je dat die 1,5 pk zich niet verstopt heeft :P , zal wel goed komen. suc6 nog


Oi!
 
Gerrie Magic said:
ziet er egt vet uit.
en die achterkap ook.
heb jij toevallig het nummer van ron want ik wil ook soon kap voor me magic .


Kickerdekick 8P..

Arthur,ik zag wat foto's van de meeting eindhoven als ik het goed heb,en kerel wat zie jij er duister uit met dat donkere vizier :P..
De "Streetmagic" blijft vet,al ben ik nogsteeds verliefd op je oude rox.. :*

Sven
 
De streetmagic stond er weer goed bij. Maar wat was er eigenlijk aan de hand met je voorkapje? Je liep er ineens mee rond, en keek er niet gelukkig naar x|
 
voorspatbord definitief geownd ? -:-

hij ziet er optisch geil uit arthur.. nu motorisch nog. hij moet toch zeker wel onder die 8 kunnen !
 
Heey

Zeker een super Vette Machine!!:W Die Afwerking vind ik echt heel mooi, en op de testbank bij de SBO Eindhoven was die ook niet te houden, zelfs als er 4 mensen hem aan de rol proberen te drukken, enigste wat me opviel is dat je slangen vanaf je waterpomp verkeerd om zitten, lijkt mij niet super zo, en tis paar secondjes werk om ze om te verwisselele;) Wat ging je nou eigenlijk doen met dat voorkapje? Daar stond je mee toen ik naast 5th patrick stond en Raymenn en zo, ik was die grote kerel van 1.98 en zat op een rode SR:P

Veel succes verder ermee!!!

Greetz Dennis
 
ey tanx allemaal.

testbank:
''eerst run'' stuiterde hij idd erg hard maar daarna maar 1 run gemaakt om mijn vertandings dekslet los ging liep er een imbus tegen mijn pouli's aanliep, vandaar het lage vermogen want verder liep hij de hele dag super ! en wou wel een mooie uitdraai ...

voorkapje:
die was eraf omdat ik die ruimte nodig had voor de koeling op de testbank

voorspatbordje:
tsja.... die moest nou emaal een keer geouwnt worden :W

vermogen:
de afspraken zijn er al, nu alleen de acties nog maar dat zal zeker goed komen ...

voor de mensen die het willen weten: het word speed !
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top