krukas draait niet soepel genoeg

Status
Not open for further replies.

jlpijl2

Well-Known Member
ik heb een nieuwe krukas in mijn blok geplaatst ..
dit alles heb ik SUBTIEL gedaan.
toen hij erin zat heb draaide hij soepel

maar toen ik de keeringen erover had gedaan
draaide hij van geen meter

aan beide kanten tikjes gegeven met de hamer
zonder succes

wat moet ik in hemels naam doen
 
Advertisement - register to remove this

thiekuh said:
melf #50 wat ben jij een domme kneus zeg
hou alsjeblieft je bek dicht als ej er nix van snapt en post een zinige post en niet een post waar je iemand probeerd af te zeiken en dan zelf nog eens fout zitten.

Hahaha weet je wel tegen wie je het hebt en wat voor gevolgen dit gaat opleveren voor jou. Ik wil er niet eens over nadenken.
 
thiekuh said:
melf #50 wat ben jij een domme kneus zeg
hou alsjeblieft je bek dicht als ej er nix van snapt en post een zinige post en niet een post waar je iemand probeerd af te zeiken en dan zelf nog eens fout zitten.

nou moet ik huilen , ik weet er niks vanaf! ik heb ook nog helemaal geen ervaring , nog maar 10 jaar! (en dat wil ook zeggen met racemotoren waar jij nog van droomt , 125 , 50cc roterend , doe zelf mee in de std scooterklasse etc etc.)

dus volgende keer als je slim denkt te zijn antwoordt dan ff fatsoenlijk , want je weet gewoon dat ik gelijk heb , een oliekeering houdt olie tegen (benzine natuurlijk ook) dus , niet zo idioot meer reageren en neem een typecursus btw
 
Omg melf uitschelde omdat ie niks weet van scooters , Melf zie je wel je bent echtwel een noob als je al zoalng in scoot races rijd :* ;)

Just kiddin , maar goed , dat je krukas een beetje stroef gaat kan wel zo zijn , keerringen laten zitte :) en gewoon rijde , dat slijt wel in
 
thiekuh said:
melf #50 wat ben jij een domme kneus zeg
hou alsjeblieft je bek dicht als ej er nix van snapt en post een zinige post en niet een post waar je iemand probeerd af te zeiken en dan zelf nog eens fout zitten.

Wat ben jij DOM zeg.Waarvoor zitten er keerringen in dan???
 
Men wat een hoop gezeik hiero ....we zijn hier bij elkaar op een site om elkaar te helpen ...en niet om de huid vol te schelden ...

Dus thiekuh doe normaal ...of ga lekker met je spartamet wijs doen bij het bejaardetehuis
 
ja ik heb een bus met een klein laagje 2takt olie gepakt en er een beetje benzine bij gedaan
even schudden en gieten maar (cilinder zat er nog niet op)

blok een beetje door elkaar geschud krukas een paar keer gedraaid en het ging goed


zooi er weer uit gegoten en klaar was ik
 
thiekuh said:
relaxt dat het is gelukt
en melf heb je gelezen hoe hij heeft opgelost?
wie is hier dan de prutser.
dank je wel, volgens mij weet jij niet tegen wie je het hebt.
:L
Jawel hoor , tegen een Noob die met een spartamet de bejaarden de stuipen op het lijf wil jagen!
jlpijl2 said:
Dus thiekuh doe normaal ...of ga lekker met je spartamet wijs doen bij het bejaardetehuis
De vraag is echter wil hij dat wel weten!? {!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top