krukas draait niet, of heelstroef

rookie

Well-Known Member
Ik heb een nieuwe krukas gestoken.
Maar nu draait hij amper, enkel als ik echt heeeeeeelhard meedraai.


Hoe komt dit?


grtz
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb zonet men blokje terug gesplitst,vorige keer heb ik daar een uur over gedaan en nu nog geen 10minuten :)

Al doende leert men +ralf+

Nu is de krukas eruit maar ik krijg de lagers er niet af.
Ze zitten tot tegen de krukaswangen dus iets tussenduwen gaat ook niet.
Op welke manier gaan ze eraf?

groetjes
 
rookie said:
Ik heb zonet men blokje terug gesplitst,vorige keer heb ik daar een uur over gedaan en nu nog geen 10minuten :)

Al doende leert men +ralf+

Nu is de krukas eruit maar ik krijg de lagers er niet af.
Ze zitten tot tegen de krukaswangen dus iets tussenduwen gaat ook niet.
Op welke manier gaan ze eraf?

groetjes
dealer gaan en eraf laten halen met een lagertrekker(doen ze meestal wel gratis):)
 
jaja,

op de ene site staat het zon,op de andere weer zo, en nog een andere weer zo......

Kzal hier wel is rondhoren, want lagertrekker vind je hier nergens en kost wss weer een pak geld

grtz
 
Bart Hoedemaker said:
Het kan zijn dat de 1 van de lagers niet helemaal recht in het carter zit, waardoor je as natuurlijk ook niet of amper draait.


dat zou ik knap vinden , een lager met krukas en al scheef in het carter krijgen en dan ook nog de boutjes aan kunnen draaien....
 
Bart Hoedemaker said:
Het kan zijn dat de 1 van de lagers niet helemaal recht in het carter zit, waardoor je as natuurlijk ook niet of amper draait.


kijk dit vind ik dus nou een onzin antwoord :L hoe lomp je er ook een as indoet, voor mij part doe je em ondersteboven, de krukas draait zelf in het lager gewoon, en een lager, kan je er niet scheef in het carter doen, want als dat wel kon, krijgen wij allemaal grote problemen met onze scooters:)
 
kan ie dan beter ze lagers nu niet late nzitten CARTERS warm maken en dan opnieuw ze as erin.

En ik heb ook al vaak gehad dat het aardig stroef draaide dat ik eerst d8 dit klopt niet,maar toch maar in elkaar gezet en hij starte gewoon.
 
Back
Top