KRD-cilinder...

Bart Nrg Mc2

Well-Known Member
Heeft iemand deze cilinder al?

Bij Twins kost hij € 515,= :eek:

Daarvoor krijg je;

- een matig afgewerkte cilinder...
- een Airsal cilinder...
- geen losse verbrandingskamer...
- geen gesmede zuiger, gewoon Dome gegoten zuigertje met K.R.D. erin geslagen...
- geen snel getimede cilinder [195 graden ofzo?]

Wat was ook al weer de clue waarom deze cilinder geweldig zou zijn?
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Buubdaman
hij was in de fabriek getuned door krd medewerkes.. so i've heard...

Ja idd.

Ook zoiets vaags,dan kunnen ze toch ook gewoon een andere mal maken...lijkt mij in elk geval..

Net zoiets als die TJT-cilinders dit..
 
quote bas quote

hmm, mja in een mal heb je nog wel eens afwerkingsfoutjes... En aangezien ie 515 euro kost gaat krd er misschien van uit dat deze cilinder zo weinig verkocht gaat worden dat ze die paar beter met de hand vet kunnen tunen, dan er een nieuwe mal voor te kunnen ontwerpen..
Zo kunnen ze de ongetunede ook nog verkopen voor iets minder...
 
En dat iets minder zie jij aan als 515 euro's wat je voor een: (naar Bart's zeggens)

- een matig afgewerkte cilinder...
- een Airsal cilinder...
- geen losse verbrandingskamer...
- geen gesmede zuiger, gewoon Dome gegoten zuigertje met K.R.D. erin geslagen...
- geen snel getimede cilinder [195 graden ofzo?]

Vreemd niet?
 
Dit is idd wel een heel vreemd verhaal, ben benieuwd wat Rob erover te zeggen heeft, maar ik weet niet of hij nog toegang heeft tot dit forum.
 
Anthony heeft me gewoon die cilinder laten zien... Ik weet niet hoe hij er precies over denkt... Hij vond de afwerking ook niet het toppunt volgens mij...
 
Wat hij mij erover vertelde, was dat hij er zeer positief over was, verdere info kan je misschien ook wel aan johnB vragen, hijs toch maatje van Rob?
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Heeft iemand deze cilinder al?

Bij Twins kost hij € 515,= :eek:

Daarvoor krijg je;

- geen snel getimede cilinder [195 graden ofzo?]


Kan aan mij liggen, maar volgens mij geeft dit juist aan dat ie niet hoogtoerig is, wil niet zeggen dat er geen vermogen uit te halen is...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Anthony heeft me gewoon die cilinder laten zien... Ik weet niet hoe hij er precies over denkt... Hij vond de afwerking ook niet het toppunt volgens mij...

Als je via hem aan die conlusie bent gekomen weet je toch vanzelf wel dat het idioot is voor 515e ?? ;)
 
Back
Top