Krd

Status
Not open for further replies.

industrial

echt waar joh? neej toch!
ik heb de laatste tijd flink op het forum lopen zoeken naar info over de krd cilinder en verdere onderdelen.

nu zie je op internet verschillende cilinders staan. bij mijn weten zijn er 3??
krd cilinder.
competition ruwe vorm
competition afgewerkt door de fabriek.
maar welke is nu welke??? ik heb op de motorkit site 2 verschillende uitziende cils gevonden. als iemand plaatjes kan uppen graag.

Nu las ik in een andere topic over deze cil dat er een krukas is met 43mm drijfstang. Weet iemand hier meer over en wat de timing zal zijn dan?

etc etc. het is de bedoeling nu eens en voor altijd duidelijk te krijgen welke cil welke is en de timingen ervan. +kosten

als iemand duidelijke foto's heeft van de verschillende cilinders graag! (ook buitenkant)
 
Advertisement - register to remove this

Oudere Pix van robs ze krd cilinder

TJT%20en%20KRD%20006.jpg


TJT%20en%20KRD%20024.jpg


Weet alleen dat het een "factory tuned" exemplaar is , en daarna nog verder afgewerkt .
 
Het zal wel geen 43mm drijfstang zijn goof, maar 43mm slag. En dat kun je niet monteren met een cilinder die gemaakt is voor een standaard slag.
 
van krd zijn hele dikke voetpakkingen te krijgen zie site kundo. van 2 en 4 mm. en zie oud topic hierover. timing zou stuk omhoog gaan en komt uit op 78 cc las ik. En iemand zal m toch een x moeten uit proberen. nu alleen bietje info zoeken he hoe alles nu werkelijk zit.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top