kopping springt telkens ...

lc walla

evolution
zoals titel het al zegt , men koppakking van stage 6 racing lc mina springt altijd , enjah al het water motor in enz enz. ik had had in gedachte dat men ontsteking(pvl) vekeert stond en hij zo te warm word en koppaking springt ?? men koeling werkt tegoei ... maar kvind wel bij even rijden de cillinder rap te warm infeite word... heb je tips of een verklaring hiervoor ( want ik weet niet of het klopt men uitleg) .
 
Advertisement - register to remove this

daardoor mag de o-ring niet kapot gaan , ik denk eerder dat of er iets niet goed word gemonteerd of zoals ik al vaker mee heb gemaakt bij verschillende cilinders dat de kop gewoon niet goed wil zitten zoals het zou moeten. wat je zou kunnen doen is de o-ring groef dieper maken en wat breder zodat er een iets grotere en dikkere in kan. en dan met loctite siliconepakking in elkaar zetten.

mja , voor mij is het nu gewoon speculeren ,ik heb de cilinder en kop etc. hier niet in de hand ;)

de onsteking heeft er btw ook niks mee te maken..

wat voor temperatuur geeft ie aan dan?
 
jooo , ik heb et probleem gevonden ... er zit een fout in de stage 6 cillinderkop, spijtig marjah het zijn ook goedkope cillinders . heb even getest met een athena cillinderkop (dezelfde dus) en heb het niet meer voor ...

alvast bedankt voor de info ;)
 
Back
Top