Kom je met deze CDI door de RDW keuring?

beunbeun

New Member
Titel zegt het eigenlijk al...

Wil graag een snor laten omkeuren naar brom. Heb deze CDI liggen en wil die graag gebruiken... Zou wat geld schelen want dan hoef ik geen nieuwe te kopen :D
Hebben jullie enig idee of ze het verschil zien / er uberhaubt naar kijken?


Love
 
Advertisement - register to remove this

Titel zegt het eigenlijk al...

Wil graag een snor laten omkeuren naar brom. Heb deze CDI liggen en wil die graag gebruiken... Zou wat geld schelen want dan hoef ik geen nieuwe te kopen :D
Hebben jullie enig idee of ze het verschil zien / er uberhaubt naar kijken?


Love
ik heb de mijne van de week om laten keuren met een cdi met begrenzer er in. hij is omgekeurd zonder problemen. bij een rdw erkend scooter dealer. dus niet rdw zelf. ik was hiervoor 45 euro kwijt.

dingen waar hij zeker naar keek:

frame nummer/blok nummer

wat hij zou moeten doen:

geluid meten
snelheid meten op testbank of op de weg
nummers controleren

maar hij zei tegen mij al dat hij de snelheid niet serieus ging meten.
(mocht van mij want hij gaat 45 km begrenst en 50 ontgrenst haha)

ook bij een andere scooter winkel navraag gedaan of ik kon omkeuren met begrenzer en die zeiden ook dat het geen probleem was.
even bellen van te voren dus, en vragen waar je scooter aan moet voldoen. dan hoor je vanzelf hoe streng zij de regels hanteren.

of dit goed is dat het zo makkelijk ging laat ik me niet over uit..
 
ik heb de mijne van de week om laten keuren met een cdi met begrenzer er in. hij is omgekeurd zonder problemen. bij een rdw erkend scooter dealer. dus niet rdw zelf. ik was hiervoor 45 euro kwijt.

dingen waar hij zeker naar keek:

frame nummer/blok nummer

wat hij zou moeten doen:

geluid meten
snelheid meten op testbank of op de weg
nummers controleren

maar hij zei tegen mij al dat hij de snelheid niet serieus ging meten.
(mocht van mij want hij gaat 45 km begrenst en 50 ontgrenst haha)

ook bij een andere scooter winkel navraag gedaan of ik kon omkeuren met begrenzer en die zeiden ook dat het geen probleem was.
even bellen van te voren dus, en vragen waar je scooter aan moet voldoen. dan hoor je vanzelf hoe streng zij de regels hanteren.

of dit goed is dat het zo makkelijk ging laat ik me niet over uit..
Bedankt voor de reactie! Daar kan ik wat mee. much love!
 
Back
Top