Mijn zip 4T 2012 stottert bij vol gas ik kom bijna niet vooruit alleen als ik met de gaskabel speel

Grootprobleem

New Member
Ik heb nu een zip 4t 2012 met een sproeier 82 en 6,5 gr rollen maar sinds ik deze onderdelen heb gemonteerd loopt de scooter voor geen meter. Eerst had ik een mallosi luchtfilter er in gezet wat het nog erger maakte met de oude filter terug op ze plaats kom ik tenminste vooruit. Ik heb ook een onbegrensde cdi en heb over een week een WOK-keuring bij de RDW. Wie kan mij helpen ?
 
Advertisement - register to remove this

er werd mij gezegd dat de sproeier 82 met de 6,5 gram rollen de beste afstelling is voor de zip 4t
Als hij het met sproeier 80 of 78 wel goed deed. Waarom dat niet proberen?

Door andere rolletjes zal hij niet gaan stotteren.

Elke scooter is anders, er is geen "beste afstelling", hooguit iets wat het vaakst het beste werkt.

Elke scooter laat namelijk een andere hoeveelheid lucht door, dus is het ook zo dat sommige scooters die identiek zijn alsnog een andere sproeier nodig hebben.
 
Ik heb nu een zip 4t 2012 met een sproeier 82 en 6,5 gr rollen maar sinds ik deze onderdelen heb gemonteerd loopt de scooter voor geen meter. Eerst had ik een mallosi luchtfilter er in gezet wat het nog erger maakte met de oude filter terug op ze plaats kom ik tenminste vooruit. Ik heb ook een onbegrensde cdi en heb over een week een WOK-keuring bij de RDW. Wie kan mij helpen ?
Als eerste zou ik er een brom cdi in zetten als je wokkeuring hebt bij rdw want als ze zien dat die ontgrensd is ga je problemen krijgen
 
Back
Top