Kan mijn zip nog beter afgesteld worden

Libbeke

New Member
Ik heb een zip en mijn setup is 70cc malossi sport, 21mm carb, malossi mhr vertanding, malossi vario, malossi v snaar hij loopt nu 90 ong en trekt geen auto wheelie kan ik hem nog beter afstellen
 
Advertisement - register to remove this

En andere vsnaar want Malossi snaren slippen als een idioot.
Verder zal je wel langere vertanding erin hebben zitten dua dan trek je iets minder door onderin.
En dat in combinatie met de iets wat grote carb dan mis je de autowheelies die mijn daily wel doet
 
En andere vsnaar want Malossi snaren slippen als een idioot.
Verder zal je wel langere vertanding erin hebben zitten dua dan trek je iets minder door onderin.
En dat in combinatie met de iets wat grote carb dan mis je de autowheelies die mijn daily wel doet
Als ik dan een 19mm carb en v snaar zou doen zou hij dan al auto wheelies trekken en welke v snaar moet ik dan hebben. Zou ik dan ook gewoon weer een 19mm polini cp carb halen of van dellorto
 
Geef eerst eens een duidelijke info van jou Set Up ,
Polini is een zeer goede Carburateur .
Afstellen gaat gepaard met vele onderdelen , Koppeling , Druk en Trekveren , Vario , Rollen etc etc .
Is allemaal niet zo ... 1 2 3
 
Geef eerst eens een duidelijke info van jou Set Up ,
Polini is een zeer goede Carburateur
Geef eerst eens een duidelijke info van jou Set Up ,
Polini is een zeer goede Carburateur .
Afstellen gaat gepaard met vele onderdelen , Koppeling , Druk en Trekveren , Vario , Rollen etc etc .
Is allemaal niet zo ... 1 2 3
Ja ik malossi koppeling en vario, groene drukveer weet zo niet welke trekveren
 
Polini is 1 van de beste carbs. Dus als het kan meteen doen. Snaren van Polini of Stage6 zijn erg goed. Verder weten wij niet hoe jij afstelt en kunnen dus niet zo zeggen of je autowheelies gaat trekken. Anders mag je mijn sp2000 overnemen hoor als je autowheelies wil
 
Back
Top