This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

koeling phantom met evo 50

docta-ex

Wrede Member
is het slim om met een AC phantom een evo 50 erop te zettuh?
uitlaat word een C16/20 of team
raakt me scoot niet overhit
of kan ik t beter gelijk niet proberen

tnx
mzzls
 
Het moet kunnen... als je maar voldoende aandacht aan de koeling en afstelling besteedt.

En streep die MHR en C16 uitlaat weg, en laat alleen die C20 in je geheugen staan....

Originally posted by docta-ex
is het slim om met een AC phantom een evo 50 erop te zettuh?
uitlaat word een C16/20 of team
raakt me scoot niet overhit
of kan ik t beter gelijk niet proberen

tnx
mzzls
 
Re: Re: koeling phantom met evo 50

Originally posted by Jo묠
Het moet kunnen... als je maar voldoende aandacht aan de koeling en afstelling besteedt.

En streep die MHR en C16 uitlaat weg, en laat alleen die C20 in je geheugen staan....


Team50?
 
Ik heb ook een evo 50 onder mn phantom AC. Verdere setup is 17,5 mm DO (komt misschien nog 19mm), Top Performance vario (komt nog andere in), Hebo koppeling, Hebo krukas en een Evo50 uitlaat.

Ik heb niks veranders aan mn koeling, ik gebruk Valvoline olie; in olievat en door benzine. Rij dr al bijna 1000 km mee. Rij dan ook niet constant volgas. Nog geen problemen mee gehad.
 
Originally posted by GiGi

Ik heb niks veranders aan mn koeling, ik gebruk Valvoline olie; in olievat en door benzine. Rij dr al bijna 1000 km mee. Rij dan ook niet constant volgas. Nog geen problemen mee gehad.

mischien komen de koelings problemen als je volgas rijd :?
 
komt vast omdat je niet ver gaat
 
komt vast omdat je niet vet gaat