Knipperlichten aprilia sr blijven oranje branden.

7t Neorox

Jelmer.
Hey,

Heb laatsten een Aprilia SR WWW opgebouwd voor mijn vriendin, alleen wou ze er ook knipperlichten op.

Alleen heb er nu 3 verschillende knipperlichten relais op gezet, maar bij allemaal blijven ze steeds branden.(knipperen dus niet) (ook al nieuwe schakelaar erop gezet, (ze heeft namelijk een bediening paneel van een aerox op het stuur.)

Kan dit iets zijn met massa? of gewoon stom dat alle 3 relais kapot zijn?
(kan namelijk zo snel geen nieuwe krijgen met 2 pootjes, zijn bijna allemaal met 4:?)

Gr jelmer
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb precies hetzelfde gehad bij mijn aerox.

Als ik mijn knipperlichten aansloot brandde ze alleen, stuurschakelaar verandert, werkte niet, relaistjes ook 3 verandert, werkte ook niet. Toen had ik het idee dat er iets in de kabelboom niet goed was.

Uiteindelijk nieuwe kabelboom en toen werkte die weer....

Ik zou ff de peertjes checken op het wattage, zitten de knipperlichten voor en achter ook aangesloten?
 
Zijn alle lampjes wel hetzelfde wattage?

Dat moet ik even zien, maar zover ik weet wel.

Ik heb precies hetzelfde gehad bij mijn aerox.

Als ik mijn knipperlichten aansloot brandde ze alleen, stuurschakelaar verandert, werkte niet, relaistjes ook 3 verandert, werkte ook niet. Toen had ik het idee dat er iets in de kabelboom niet goed was.

Uiteindelijk nieuwe kabelboom en toen werkte die weer....

Ik zou ff de peertjes checken op het wattage, zitten de knipperlichten voor en achter ook aangesloten?

hoop het niet 8P

Zijn het led knipperlichten?
Daar is namelijk een weerstand voor nodig.

Nee heb geen ledjes, gewoon pitjes.

Ik heb echter wel auto knipperlichtjes achterop gemaakt, ik zal binnenkort even kijken hoeveel watt pitjes erin zitten.

kan het nog meer zijn?

BTW deze achter knipperlichtjes, voor zijn de origeele.
amw9pt.jpg
 
Back
Top